Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik stel deze PC voor een maat samen. Hij wil de overstap maken van console racing naar pc sim racing. iRacing en Assetto Corsa Competizione. Het stuur is al aanwezig. Dit is een Thrustmaster TS-XW Sparco met T3PA pedals en een load cell mod.
Wat mag het systeem gaan kosten?
om en nabij de € 800,- voor alleen de kast met componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien we er nog niet uitzijn of het een triple 1080p monitor setup wordt, een enkele grote curved monitor of een Full HD TV van 50" gaat worden, denk ik gezien het budget dat een GTX 1660 voldoende moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Intel maar gezien we een beperkt budget hebben en dus voor bang for buck gaan lijkt een AMD processor icm een Nvidia kaart mij een goede optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ATX kast is wel was fijner gezien de grootte.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is onderstaande een goede setup om bijvoorbeeld op 1080p een sim racer te doen, ook met triple monitors? Andere, betere suggesties zijn welkom.
Dit is mijn lijstje:
Ik stel deze PC voor een maat samen. Hij wil de overstap maken van console racing naar pc sim racing. iRacing en Assetto Corsa Competizione. Het stuur is al aanwezig. Dit is een Thrustmaster TS-XW Sparco met T3PA pedals en een load cell mod.
Wat mag het systeem gaan kosten?
om en nabij de € 800,- voor alleen de kast met componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien we er nog niet uitzijn of het een triple 1080p monitor setup wordt, een enkele grote curved monitor of een Full HD TV van 50" gaat worden, denk ik gezien het budget dat een GTX 1660 voldoende moet zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Intel maar gezien we een beperkt budget hebben en dus voor bang for buck gaan lijkt een AMD processor icm een Nvidia kaart mij een goede optie.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini ATX kast is wel was fijner gezien de grootte.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Is onderstaande een goede setup om bijvoorbeeld op 1080p een sim racer te doen, ook met triple monitors? Andere, betere suggesties zijn welkom.
Dit is mijn lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 176,85 | € 176,85 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 249,84 | € 249,84 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 73,05 | € 73,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,- | € 91,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A400 2,5" 480GB | € 51,03 | € 51,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 763,17 | ||
Forever raver!
Specs: Workstation Server