Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies over mobo aankoop

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views

• JeroenBra
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-11 16:22
.

[ Voor 99% gewijzigd door JeroenBra op 19-06-2019 21:08 ]

Verwijderd

En dit kan niet verder in dat andere topic?

• JeroenBra
haha tweakers forum,alleen voor de superior mens!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
Never mind.

[ Voor 97% gewijzigd door Arunia op 19-06-2019 21:16 ]

• JeroenBra
haha geestelijk dit hoe verwijder ik de topic

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:17
Niet meer in posten. Dan zakt deze in vergetelheid.

Maar ik had een hele tekst getypt om je te helpen, maar omdat de TS weg is, mijn tekst maar verwijderd omdat er niets is om naar te verwijzen.

Tip, laat je niet zo opnaaien. Foutjes gebeuren. Niemand is perfect. Je had op het handje kunnen klikken om het topic te rapporteren en wellicht kunnen vragen om hem te combineren met je vorige. Voor hetzelfde geldt had een modje aangegeven dat dat niet nodig was.

Wat een gewone gebruiker zegt over de regels is weinig van belang tegenover een modje. Wat diegene had moeten doen is dus rapporteren. Dan had een modje er naar gekeken en een besluit genomen.
Nu ben jij geïrriteerd over een uitspraak terwijl dat niet nodig is. Is gewoon zonde.

Volgende keer lekker negeren. ;) komt allemaal wel goed.

• JeroenBra
Ik laat me niet opnaaien, het boeit me vrij weinig en kon er wel om lachen. Alleen weet ik niet hoe ik dit topic verwijder. Ik ben dus gewoon verder gegaan in de oudere topic. Je zou daar op kunnen reageren ipv hier blijven kleineren.. alsof ik er emotioneel aan kapot ben gegaan lol

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:22

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ipv hem te verwijderen zal ik hem gewoon dicht zetten om te voorkomen dat ie verder omhoog gaat. Dan zakt het topic vanzelf weg de vergetelheid in zoals Arunia ook al aangaf.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.