Sinds vandaag heb ik opgemerkt dat mijn CPU op 90% ~ 100% gebruikt als ik een game speel. Niet alle games, sommige zijn 80% of 70% maar lager dan 70% gaat het niet. Ik schrok er wel even van want het lijkt wel alsof mijn PC gaat exploderen. Is dit normaal?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb meestal youtube open staan en whatsappweb naast het game. Steam staat ook open maar dan geminimaliseerd.
Mijn hardware heb ik screenshots van gemaakt. Ik heb ze aan mijn foto album toegevoegd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb even gekeken via de task manager om te kijken wat er afgesloten kan worden en wat er nog meer veel CPU usage kost.
Naast dat heb ik even gekeken naar de temperaturen maar ik weet niet als iets te warm is of normaal is.
Bij andere games even gekeken maar per game verschilt het qua usage.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb meestal youtube open staan en whatsappweb naast het game. Steam staat ook open maar dan geminimaliseerd.
Mijn hardware heb ik screenshots van gemaakt. Ik heb ze aan mijn foto album toegevoegd
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb even gekeken via de task manager om te kijken wat er afgesloten kan worden en wat er nog meer veel CPU usage kost.
Naast dat heb ik even gekeken naar de temperaturen maar ik weet niet als iets te warm is of normaal is.
Bij andere games even gekeken maar per game verschilt het qua usage.