Neostrada en onbeperkt websites

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleuuh
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 09-02 22:40
Ik heb al jaren 2 domeinen en hostingpakketten bij neostrada. Ik weet echter dat er zoiets bestaat als onbeperkt websites maar kan hier niet echt aan uit. Omdat neostrada steeds duurder wordt en die 2 sites zeer klein zijn lijkt het mij interessant om 1 van de paketten op te zeggen en alles onder 1 pakket onder te brengen. Via de addon domainsfunctie kan ik op het hoofdpakket wel het andere domein toevoegen maar hoe koppel ik nu de domeinnaam aan deze map op mijn hostingpakket dat ik wil behouden? ik snap er eigenlijk niets van...
iemand ervaringen hoe het moet? :? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je ze mailt dan regelen zij dat hoogstwaarschijnlijk voor je, inclusief het verhuizen van je site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Wat je wilt is mogelijk. Heb je alles onder 1 account bij Neostrada? Zo ja, dan ga je ongeveer als volgt te werk (hier meer info: https://www.neostrada.nl/...-i-add-a-domain-name.html)
1. Verplaatsen content van Pakket 1 (met domeinnaam 1) naar Pakket 2 (domeinnaam 2). Let op, als er een database wordt gebruikt die ook mee verhuizen.
2. Voeg domeinnaam 2 toe als een add-on domen
3. Kijk bij pakket 1 naar het IP adres bij domeinnaam 1, vul zelfde IP adres in bij domeinnaam 2

Voila, je domein hangt nu onder pakket 1 en je kan pakket 2 opzeggen.

Automatiseren kun je leren