Microsoft brengt vier minigames | even de ogen open doen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-03 15:23
nieuws: Microsoft brengt vier minigames uit die speelbaar zijn met eye-tracking

@ValentijnD

Ik lees in jou bericht op tweakers:
De oogbesturing kan ingezet worden met bepaalde apparaten die Windows 10 ondersteunen.

Gebruikers kunnen de vier games gratis downloaden in de Microsoft Store, zolang ze tenminste de Windows 10 april 2018-update gebruiken,
echter in de bron die je in het bericht aanhaalt staat

Eye control is available in Windows 10, beginning with the Fall Creators Update (Version 1709). It works on all Windows 10 PCs, including tablets. Eye control isn’t supported in Windows 10 S

Met bepaalde apparaten bedoel je waarschijnlijk door Windows 10 ondersteunde eye trackers, ik las in eerste instantie dat niet elke windows 10 computer er geschikt voor was. Maar dit kan mijn beperking zijn.

Ik hoop toch voor je dat Microsoft de pagina heeft aangepast nadat jij hem gelezen heb.

Het zou fijn zijn als berichten op Tweakers juist zijn en mocht MS het fout hebben en Tweakers het goed hebben dan zou een uitleg daarbij wel leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ValentijnD
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-05 13:10

ValentijnD

Stagiair nieuwsredactie
Hai Hans3702,

Ik zie nu net dat daar iets mis ging! Ik zal het aanpassen waar het nodig is. In ieder geval bedankt voor je oplettendheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hans3702
Parblue,
ik denk dat ze op de redactie te veel Bommel lezen
... het gaat om de kwantiteit en niet om de kwaliteit.

Hocus Pas
De Pronen
Marten Toonder
En zo als oude wijze oma zei: "alles met te er voor is niet goed behalve tevreden". En dat laatste kan ik echt niet zijn met de fouten en hiaten op Tweakers.net
zolang ze tenminste de Windows 10 herfst 2018-update gebruiken
Het is 2017 niet 2018

zie oa

1709 Redstone 3 16299 (Mobile 15254) Fall Creators Update October 17, 2017

Wikipedia: Windows 10 version history

Het is volgens Microsoft de laatste fase van de uitrol van de Fall Creators Update van Windows 10. Het bedrijf begon de update vanaf 10 oktober 2017 te verstrekken en dankzij de zo verkregen feedback over compatibiliteit en andere issues,
nieuws: Microsoft maakt Fall Creators Update beschikbaar voor alle Windows 10...

En het lijkt mijn ook niet wenselijk om namen te gaan vertalen dus: Fall Creators Update en niet herfst 2018-update.

Terugkijkend op mijn eigen stagetijd vraag ik mij af: waar is de stagebegeleider / eindredactie bij een Stagiair nieuwsredactie @Delpozo
en @ValentijnD check check dubbel check is mijn tip voor jou.

[ Voor 10% gewijzigd door hans3702 op 19-06-2019 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ValentijnD
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11-05 13:10

ValentijnD

Stagiair nieuwsredactie
To play Eyes First games or to use Windows Eye Control, you need a compatible eye tracker device and Windows PC with Windows 10 April 2018 Update (version 1803) or newer. See more information in Windows support. These games can also be played in the classic ways via mouse or touch.'
Dit staat in de bron die ik in het bericht zelf aanhaalde, Microsoft zelf dus. Echter klopt het wel wat je zegt over de eye-tracking-functionaliteit, die zat er inderdaad al sinds 2017 in. Om de games daadwerkelijk te kunnen spelen, is er de april 2018-update nodig.

Ik heb het in ieder geval aangepast in het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
Heel goed @ValentijnD! Die had ik dus gemist :-( baal.

Mea maxima culpa.

ps is best interessant onderwerp vind ik dan dus nog even verder de 3 bronnen zitten lezen.

Bij een van de andere links staat bij de reacties de volgende tekst

1. ACCURACY. For me, the eye tracker (when calibrated) has an accuracy of about the size of a half dollar. That is, when I look at a point on my screen, the cursor is usually accurate within about half an inch. This is pretty good, but can make clicking on small buttons very frustrating. I would strongly encourage you to use the eye tracker for large movements of the mouse, and to enable the head tracking for smaller, more precise movements of the mouse. Precision Gaze Mouse (http://precisiongazemouse.com/) is a good example of how to implement this.
een aantal andere punten die deze gebruikt noemt zijn met het Eye Control launchpad in Windows 10 April 2018 Update ondervangen.

Als dat nog steeds zo is dan zijn kunnen de games nog best lastig zijn.

en is deze reactie ook relevant: gangsta_playa in 'nieuws: Microsoft brengt vier minigames uit die speelbaar z...

en met even zoeken: http://mentalfloss.com/uk...eeper-hearts-and-freecell

The intention was that Solitaire would get a generation of computer users still most familiar with a command-line input to teach themselves how to drag and drop, without realizing that's what they were doing. The fact that we're still dragging and dropping today suggests that it worked rather well.

Minesweeper was introduced to Windows 3.1—not to demonstrate that Windows was an adept gaming operating system, but to make the idea of left and right clicking second nature for Windows users, and to foster speed and precision in mouse movement

[ Voor 127% gewijzigd door hans3702 op 19-06-2019 22:54 ]