Ikzelf een DIE hard QUAKE 3 speler heb laatst geprobeert ut online te spelen. De server had een ping van 12 maar online loopt dit spel voor geen meter. Zijn er mensen met andere ervaringen?
nope
hier gaat het tot een ping van 200 redelijk...
hier gaat het tot een ping van 200 redelijk...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Probeer eens met je netspeed te spelen, dus netspeed xxxxx in de console tikken.
Console kom je in door ~ te drukken, typ dan afhankelijk van je connectie en of het goed speelt: netspeed 3000 tot 20000 in, met 3000 heb je vaak minder loss wat vaak ook beter speelt
heb je een dikke verbinding of gewoon goede kabelverbinding kan je tot 20000 gaan.
Console kom je in door ~ te drukken, typ dan afhankelijk van je connectie en of het goed speelt: netspeed 3000 tot 20000 in, met 3000 heb je vaak minder loss wat vaak ook beter speelt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Hoe kom jij bij ping 12, in DOS of in die serverlijst?Op vrijdag 27 juli 2001 17:42 schreef DarIPP het volgende:
Ikzelf een DIE hard QUAKE 3 speler heb laatst geprobeert ut online te spelen. De server had een ping van 12 maar online loopt dit spel voor geen meter. Zijn er mensen met andere ervaringen?
Ga er maar van uit dat je met UT via internet toch nooit onder de 30 ping zal spelen en dat je je werkelijke ping kan zien door op f6 in het spel te drukken, f1 ping is alleen naar de server toe en f6 ping heen en terug zeg maar
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Tot een ping van 150-250 is UT prima te spelen. Daarboven wordt het erg snel minder. Mijn ervaring met servers die in de serverlijst een ping van minder dan 50 aangeven, is dat deze servers altijd erg #$&* spelen. Volgens mij interpreteert UT de pings van deze servers verkeerd, in werkelijkheid liggen ze vaak veel hoger.
Heeft met de grootte van je pings te makenOp vrijdag 27 juli 2001 23:36 schreef MmmBeer het volgende:
Tot een ping van 150-250 is UT prima te spelen. Daarboven wordt het erg snel minder. Mijn ervaring met servers die in de serverlijst een ping van minder dan 50 aangeven, is dat deze servers altijd erg #$&* spelen. Volgens mij interpreteert UT de pings van deze servers verkeerd, in werkelijkheid liggen ze vaak veel hoger.
Tik maar eens in dos: ping www.chello.nl en daarna een keer ping www.chello.nl -l 2000, bij de eerste zal je een betere ping hebben dan met de 2e.
UT pingt in de server lijst met 32 bytes, maar als je speelt hangt het van je netspeed af, maar kan van 3000 tot 20000 zijn
Daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Neemt alleen niet weg dat als UT extreem lage pings rapporteert, dat die niet echt realistisch zijn. De anderen vaak wel..
Verwijderd
ik speel UT bijna elke avond online, en no problem! nooit haperen, dead line of what evva.... check ook eens of je er niet een illegale op je verbinding zit die van je snelheid mee snoept
Pagina: 1