Toon posts:

WiFi versterken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik hier op juiste forum zit maar ben op zoek naar een versterking van mijn WiFi signaal.
Nu lees ik verschillende mogelijkheden. Via het stopcontact, met repeteren, draadloos of met draad etc etc. Heel veel keuze..
Waar moet je opletten? En wat is de beste manier om dit voor een redelijke prijs ( onder de 100 euro) te doen.
Ik heb het nodig voor streaming naar de tv van de kinderen. signaal haalt het nu niet. Alvast bedankt.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem. Daarnaast is het ook belangrijk om zelf al wat op te zoeken. Dat laatste heb je al wel gedaan, maar iets nog iets concreets is er nog niet. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zou je dus eens het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden voor apparatuur?
- Wat gebruik je nu allemaal voor hardware?
- Hoe ziet je netwerk eruit?
- Hoe groot is de ruimte waar wifi moet komen?
- Is het mogelijk om kabels te trekken?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De beste manier is een extra AP plaatsen aan een kabel. Dan ben je niet afhankelijk van de reikwijdte van de WiFi die je nu hebt.

Een repeater is een andere optie, maar die moet natuurlijk wel zelf genoeg bereik hebben om het signaal te kunnen repeaten. En die kunnen een impact geven op de snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35
Zoek even op dit forum, deze vraag is al zo vaak gesteld. Kort antwoord: trek een kabel voor een extra accesspoint, of een kabel naar die TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-10 15:26
Ik heb deze voor als ik even in de tuin wil surfen. In een telefoonadapter of powerbank stoppen en gaan.
pricewatch: Xiaomi Mi Wi-Fi Repeater 2
Als ik klaar ben haal ik hem er weer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhanToM__
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:50
Een repeater verhoogt de reikwijdte, versterkt niet de signaal. Integendeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:35
antwoord is quasi altijd zelfde ... Kabel tot waar je wifi slecht is, en daar een accespoint (bv tp link eap225)
Pagina: 1