Toon posts:

N64 emu op tnt2 ultra??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met welke emulator kun je probleemloos n64 spellen emuleren of heb je voor dit werk echt een 3dfx chipset nodig?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
gewoon ultra hle + glidewrapper (ff zoeken met google ofzo)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of je probeert Nemu64 ( www.google.com :P ) die draait wel op een nVidia kaart }:O

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29
nemu heeft mario64 hier op m'n viper770 altijd goed gedaan :)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hier ook :)

• WoutF
  • Laatst online: 08:30

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 27 juli 2001 17:51 schreef Frank128 het volgende:
gewoon ultra hle + glidewrapper (ff zoeken met google ofzo)
Sorry hoor, jij weet ook niet beter omdat ultrahle zo bekend is, maar dit is net zoiets als mensen die denken dat Windows het stabielste OS is.

UltraHLE was voor z'n tijd erg goed, maar is allang verouderd, en nu zelfs de meest incomplete N64 emulator als ik me niet vergis.

Een aantal goede N64 emus:
-TR64
-Apollo (in vroeg stadium, wordt veel aan gewerkt)
-Project 64
-TRwin
-Daedelus

die zijn allemaal wel een stuk beter dan UltraHLE en de meeste werken met zilmars plugin spec waardoor je de gfx/input/audio DLL's met meerdere emus kan gebruiken (ala PSemu)

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
ik gebruik al jaren Ultra HLE en de spellen draaien daar perfect op dus waarom zou ik dan een andere proberen? Heb ik wel eens gedaan trouwens, maar die emulators draaiden stuk voor stuk voor geen meter >:) Maar goed, dat is ook alweer een tijdje geleden dus of er nu beteren zijn ben ik nu idd niet van op de hoogte

• WoutF
  • Laatst online: 08:30

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 27 juli 2001 19:53 schreef Frank128 het volgende:
ik gebruik al jaren Ultra HLE en de spellen draaien daar perfect op dus waarom zou ik dan een andere proberen? Heb ik wel eens gedaan trouwens, maar die emulators draaiden stuk voor stuk voor geen meter >:) Maar goed, dat is ook alweer een tijdje geleden dus of er nu beteren zijn ben ik nu idd niet van op de hoogte
jaren?

maar enniewee, probeer maar een spel te spelen dat een beetje recent is (niet ouder dan 1.5 jaar) wedden dat ultrahle hem niet runned?
Tuurlijk runnen Zelda en Mario pefekt, omdat de hele core daarvoor geoptimaliseerd is, eigenlijk emuleert hij niet de N64 maar door vele code hacking tricks emuleert hij alles wat de eerste lading n64 spellen nodig hebben.

Emu's als nemu en project 64 emulaten de n64 volledig, en daarom zullen we hopelijk binnen een jaar bijna volledige compatibility zien
Pagina: 1