Hasselbad heeft meer info op de site staan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-03 15:23
nieuws: Hasselblad brengt X1D II 50C-systeemcamera met 50MP-sensor uit voor 6...

Hallo @Koekiemonsterr
. Ook zou de verversingssnelheid van de evf zijn verhoogd, al zegt Hasselblad niet met hoeveel beelden per seconde het beeld wordt ververst.
LIVE VIEW REFRESH RATE
60FPS

https://www.hasselblad.com/x1d/
Er staat nog veel meer op deze pagina maar dat heeft @Balance ondertussen al bij elkaar gezet in Balance in 'nieuws: Hasselblad brengt X1D II 50C-systeemcamera met 50MP-senso...

Het kan natuurlijk dat de pagina / website is update na het schrijven van jou bericht.

En de € 2.500 prijs daling

hans3702 in 'nieuws: Hasselblad brengt X1D II 50C-systeemcamera met 50MP-sens...

[ Voor 18% gewijzigd door hans3702 op 19-06-2019 14:37 . Reden: tijdens maken van dit bericht de beoogde info door Balance gepost ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ja het zal een keer zo zijn dat de informatie die je vooraf krijgt volledig is....Thanks, ik kijk er even naar en vul/pas waar nodig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
Koekiemonsterr schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 14:36:
Ja het zal een keer zo zijn dat de informatie die je vooraf krijgt volledig is....
Komt op mij wat "boos" over, kom op maak er een "project" van beetje achtergrond info bij een persbericht zoeken, 1 op 1 overnemen lijkt mij niet iets wat veel voldoening in je werkt geeft en maakt Tweakers.net niet beter dan de rest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YiHEGigNu4QRgs5iXRfEu150/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik denk niet dat je het helemaal begrijpt, maar maakt niet uit, thanks anyway voor de heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
Met een beetje rondkijken oa op Facebook ( berichten daarop zijn nu "1 uur" oud) is er voor de onderzoekende lezer te ontdekten dat je vermoedelijk een persbericht hebt ontvangen wat verre van volledig was en met een embargo tot 19 juni 14:00 uur.

Daarmee heb je het bericht enige tijd van te voren klaar gezet om als Tweakers.net als "eerste" dit te kunnen melden.

Dat je nog al ontstemt bent over de kwaliteit van het persbericht begrijp ik heel goed, maar wat ik heb daar als bezoeker van Tweakers mee te maken.
Je reactie geeft denk ik ook aan dat dit niet de eerste keer is dat dit voorkomt. Dan denk ik juist te te meer reden om er kritisch mee om te gaan.

Aangezien ik in een van de andere forum berichten heb gelezen dat fotografie niet meer in de basis staat van Tweakers nieuws (dacht in geachte redactie ) komt dan nu ook de vraag bij mij op, als je dus ervaring hebt met onvolledige persberichten, waarom dan dit nieuws op Tweakers om 14:00 online wil hebben ipv bv om 15:00 maar dan met de juiste of nuttige info in het bericht.

Maar zoals al aangeven ik heb geen groot denkraam.....

AANVULLING:
even de specs doorgenomen en mogelijk is dit nog nieuws / update waardig.
Stills: 3FR RAW capture 106 MB on average. JPEG 5 to 25 MB depending on setting, TIFF 8 bit:
154 MB.
Video: To be enabled at a later date.

[ Voor 13% gewijzigd door hans3702 op 19-06-2019 19:12 ]