Alternate Thunderstorm ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag alle,

Ik ben een beetje gaan zoeken voor een nieuwe laptop en kwam ik er een tegen van alternate, namelijk deze https://www.alternate.nl/.../product/1549911?lk=27273.

Qua specs heeft het wel alles of beter dan wat ik zocht. ik werd aangeraden te zoeken voor een met thunderbolt 3 en een goeie grafische kaart 2070 of 2060.
Alleen mijn vraag is dus zijn er mensen bekend met het merk, heb eerder altijd ASUS gehad en de laatste 2 waren MSI.
dit is een van de weinige met de combo TB3 en 2060/2070.

Alle opmerkingen of ervaringen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:49
De kans is groot dat het een Clevo laptop is met een Alternate sticker erop. Persoonlijk zou k dat bedrag niet neertellen voor deze laptop aangezien onvoldoende informatie beschikbaar is. De kans is dat het een model is die warmte problemen heeft waardoor veel thermal throtteling aanwezig is. Ik heb ervaring met 2 Alternate merk laptops, waarvan een toch behoorlijk mager aan kwaliteit was. De andere had een goed specficiatie/prijs ratio maar zou hem niet voor een tweede keer kopen. De laptop was toch wat zwaarder dan verwacht (en aangegeven), accu was vrij slecht, bevatte een goedkope WLAN en de ventilatoren klonken als een stofzuiger.

Als je zo'n groot budget hebt kan je miss beter goed onderzoek doen en veel reviews lezen. Ik heb geen idee wat je ermee wil, dus is het lastiger om advies uit te brengen. Meerdere bedrijven zoals laptopplus en BTO geven de optie om laptops samen te stellen. Daarin kan je ook laptops met tb + een 2070 combineren. Vaak staat hier ook het barebone nummer bij, waardoor je verder kan zoeken op reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
https://www.alternate.nl/.../product/1549911?lk=27273 staat modelnaam: 17X990

Denk dat de topicstarter met een zoekopdracht wel verder komt :)

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het gaan gebruiken voor games, ik heb rond gekeken voor reviews alleen dat is het juist niemand kent bijna het type of merk dus valt er weinig over te vinden.
Bedankt in ieder geval voor de ervaring.
Ik zie het ja, geeft aan een BTO x-book

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2019 14:25 ]