Ik zoek een?
Curved beeldscherm dat op meerdere computers tegelijkertijd aangesloten kan worden.
Computer 1 - Computer 2 - Computer 3 - Computer 4 - Computer 5
Wat is je budget?
2500? Iets duurder zal ook niet erg zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet het merk, maar stijlvol is wel belangrijk. Geen rare kleuren, geen LED verlichting etc. Zwart of wit is goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Achter een balie, dus de meeste mensen zullen de achterkant van het scherm zien.
De meeste mensen zullen een monitor op 1 computer aansluiten, waardoor het erg lastig is om beeldschermen te vinden die op meerdere computers tegelijkertijd aangesloten kunnen worden. Ik vond wel een beeldscherm met een verhouding vergelijkbaar met een TV, waar meerdere schermen op aangesloten kunnen worden, maar daar kun je niet overheen kijken.
Het zit 1 iemand achter, dus een goede curve is wel noodzakelijk.
Curved beeldscherm dat op meerdere computers tegelijkertijd aangesloten kan worden.
Computer 1 - Computer 2 - Computer 3 - Computer 4 - Computer 5
Wat is je budget?
2500? Iets duurder zal ook niet erg zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet het merk, maar stijlvol is wel belangrijk. Geen rare kleuren, geen LED verlichting etc. Zwart of wit is goed.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Achter een balie, dus de meeste mensen zullen de achterkant van het scherm zien.
De meeste mensen zullen een monitor op 1 computer aansluiten, waardoor het erg lastig is om beeldschermen te vinden die op meerdere computers tegelijkertijd aangesloten kunnen worden. Ik vond wel een beeldscherm met een verhouding vergelijkbaar met een TV, waar meerdere schermen op aangesloten kunnen worden, maar daar kun je niet overheen kijken.
Het zit 1 iemand achter, dus een goede curve is wel noodzakelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door ArawnofAnnwn op 19-06-2019 13:26 ]