Aantal MB's voor nieuwe Tweakers om foto's te plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:36

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Zou Tweakers kunnen overwegen om iedere nieuwe Tweaker bv 50MB te geven zodat ze op het forum makkelijk plaatjes kunnen gebruiken, en die plaatjes na een bepaalde tijd niet verdwijnen, wat van die lelijke gaten in oudere post veroorzaakt.

Uiteraard eerst zonder de mogelijkheid om die op andere site te gebruiken zonder de benodigde karma.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:24

ikloon

Product Owner
De suggestie snap ik en daar zullen we over nadenken. De huidige opzet via de karmastore is bedoeld om activiteit te stimuleren en daarmee te belonen.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
ikloon schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:55:
De huidige opzet via de karmastore is bedoeld om activiteit te stimuleren en daarmee te belonen.
Ik snap het concept, en onder steun het ook van harte, de bedoeling van karma is dat het een soort game is, waarbij je karma verdient afhankelijk van je inzet.

Maar daartegen over zeg ik dan, om in game filosofie te blijven, nagenoeg elke game geeft je een basis uitrusting, zij het een pistooltje, geld of iets dergelijks om iig te zorgen dat het spel aantrekkelijk is in het begin, en daarna na inzet te belonen met betere wapens en/of geld.

Mijn twee euro centjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Een goede beperking zou trouwens kunnen zijn om eerst een beperking aan te brengen van max 800pixels brede plaatjes met een max grote van 350KB of zo.

Leren ze meteen on niet al te grote plaatjes up te loaden.