Toon posts:

XBOX OC-en?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laten we eens gaan nadenken hoe we die leuke XBOX die eigelijk een PC is eens goed kunnen overklokken, wat zouden we hier voor nodig hebben?
Wie weet wat voor OS de XBOX gebruikt?
PS2 draait geloof ik op een linux variant...

beetje een systeemdisk bakken en je hebt een werkende PC die te tweaken moet zijn!

ideen ?
suggesties??

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
XBOX draait op een gestripte Win2k kernel.

OC'en zal denk ik niet kunnen, tenzij je in de BIOS kan (of het ding heeft jumpers, wat ik niet aanneem).

Als het wel kan, lijkt het me vrij onnuttig aangezien alle spellen voor een XBOX prima draaien. Ze zullen echt niet veel beter draaien als je 'm OC'ed denk ik.

Verwijderd

Hallo waar zijn we dan tweakers voor. De hele xbox is een pc, en ik denk wel dat je in de bios kan, of anders jumpers kunt verzetten, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik bedoel de fabrikant zal ook vast wel de bios inkunnen.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
Ik heb een beter idee, het is denk ik makkelijker om het Xbox OS naar je eigen PC te porten :)

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik denk niet dat er op die XBOX jumpers zitten, het is namelijk een uniform systeem. Wel jammer, zou wel leuk zijn een ge-OC-de XBOX.

En wat als je nou win98 ofzo naar die XBOX kan krijgen? Kan je lekker internetten en Word op je XBOX doen. Printertje eraan klussen.

Vraag me af hoe goed dat ding is in Photoshop... >:)

Verwijderd

XBOX oc'en zou waarschijnlijk meer Frames Per Seconde opleveren en niet haperen wanneer het druk in beeld wordt wat je best wel vaak tegenkomt tegenwoordig.
En je ziu hem dan ook DVD regiovrij kunnen maken of linux erop gooien >:)

• Wollige
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:29
Mhja waarom ook niet he ? Een tijdje geleden was er iemand op het idee gekomen de N64 te oc-en dus waarom de X-box niet he ? :P

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als je nou een half jaartje wacht dan is die vette X-Box titel ook voor de pc te verkrijgen :) Porten van X-Box naar pc is misschien wel zo makkelijk dat er een util of zo voor uitkomt, en anders zal er wel een emulator zijn >:)

MechWarrior || Monsters Game

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Mja, maar waarom zouden ze die optie in het BIOS of met jumpers maken? Bij PC's is dat zo omdat die op verschilde snelheden moeten kunnen draaien, de XBOX komt er (hoop ik...) maar op 1 snelheid (xbox 1200 of sneller lijkt me wel heel erg loos...) dus daar zou het niet nodig zijn om zulke functies te hebben...
Pagina: 1