Toon posts:

Film van spellen lopen niet synchroon met geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Filmpjes van spellen lopen niet synchroon met het geluid. Na een paar seconden stopt het geluid eventjes en loopt het weer even synchroon.
Ik dacht dat het eerst aan mijn CD-rom lag, maar nu had ik het spelletje (monkey island) volledig op mijn harde schijf gekopierd. Maar het loop nog steeds niet synchoon :(
Ik heb directx opnieuw geinstaleerd en de DMA staat ook aan van mijn harde schijf.
Wie kan me hierbij helpen?

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Wat voor systeem heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb:
Asus A7V
AMD Athlon T850
512 mb geheugen
Soundblaster Liveplayer 1024
Windows ME

Ik had eerst hier geen problemen mee maar nu wel :(

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Tja, ligt dus niet aan het systeem.

Heb je laatst een nieuw programma geinstalleerd? Daar kan het dan best aan liggen.

Ik heb wel eens meegemaakt dat win98 de helft van de tijd resette als je opstartte, dit probleem was helemaal weg nadat we de Logitech mouse utility eraf geflikkerd hadden.
Rotzooi is het... :r

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwe programma's verwijderd, zelfs heb ik Logitech mouse utility eraf geflikkerd, maar het help niet. Kan het aan de drivers liggen of die instelling in de Bios.

Verwijderd

Ik heb er ook last van terwijl dezelfde spellen het op de AMD k6 400 van m'n ouders het wel goed doen. Zelfs als de pc pas geinstaleerd is doet hij soms moeilijk bij filmpjes (mijn systeem is wel wat ouder natuurlijk, maar volgens mij behoort het geen probleem zijn).

Verwijderd

Kijk eens of het weg is met de nieuwste 4-in-1

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwste versie en zelfs de ouwde versie van 4in1 drivers heb ik geprobeerd. Het helpt niet. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost!!!!
Het lag aan mijn Interact Axus joystick. Nadat ik deze verwijderd had liep ie weer goed. Toen ik hem opnieuw instaleerde liep het beeld weer niet goed met het geluid. Ik heb nu de nieuwste drivers van joystick geinstaleerd en nu doe ie weer normaal :)
Dus Raampie heb je ook een joystick of iets anders, probeer de nieuwste drivers eens, hielp wel bij mij.
Pagina: 1