Hallo daar,
Specs:
-cpu: i5-7500
-gpu: inno3D gtx 1070
-mobo: asus prime Z270M-Plus
-ram: corsair vengeance 16gb
-voeding: Antec TP 650
(Zal wel genoeg zijn. Vraag maar moest er nog bijkomende info nodig zijn.)
Nu het probleem. Ik heb deze pc een 3-4 jaar geleden samen met mijn broer gebouwd. Enkele dagen geleden wanneer ik mijn pc dacht op te starten bleef de monitor zwart met enkel 'no input' op het scherm. Verder klinkt het normaal wanneer ik hem opstart.
Ik heb al het volgende geprobeerd:
-De displayport kabel vervangen
-i.p.v. displayport eens hdmi getest voor de zekerheid
-de andere displayport ingangen op de gpu getest (in totaal 3 displayport en 1 hdmi)
-de monitor werkt nog perfect bij mijn andere pc
-de gpu verwijderd, hem wat ontstoft, en dan weer ingestoken.
Ik ben absoluut geen expert wanneer het op pcs aankomt en ben niet in staat om het probleem vast te stellen. Ik had gehoopt dat iemand hier nog een goed idee heeft van wat er mis zou kunnen zijn.
Bedankt om te lezen en hopelijk te helpen!
Specs:
-cpu: i5-7500
-gpu: inno3D gtx 1070
-mobo: asus prime Z270M-Plus
-ram: corsair vengeance 16gb
-voeding: Antec TP 650
(Zal wel genoeg zijn. Vraag maar moest er nog bijkomende info nodig zijn.)
Nu het probleem. Ik heb deze pc een 3-4 jaar geleden samen met mijn broer gebouwd. Enkele dagen geleden wanneer ik mijn pc dacht op te starten bleef de monitor zwart met enkel 'no input' op het scherm. Verder klinkt het normaal wanneer ik hem opstart.
Ik heb al het volgende geprobeerd:
-De displayport kabel vervangen
-i.p.v. displayport eens hdmi getest voor de zekerheid
-de andere displayport ingangen op de gpu getest (in totaal 3 displayport en 1 hdmi)
-de monitor werkt nog perfect bij mijn andere pc
-de gpu verwijderd, hem wat ontstoft, en dan weer ingestoken.
Ik ben absoluut geen expert wanneer het op pcs aankomt en ben niet in staat om het probleem vast te stellen. Ik had gehoopt dat iemand hier nog een goed idee heeft van wat er mis zou kunnen zijn.
Bedankt om te lezen en hopelijk te helpen!