Is het mogelijkom een20pin in24 moederbord te stoppen. Zal dit verder enig effect hebben als je de 4 pins openlaat
Vraag
Alle reacties
Volgens mij kan dit inderdaad. Maar die 4 pins zijn er niets voor niets; daar kan extra stroom uit gehaald worden. Als het moederbord veeleisend is dan kan het de connector en/of meer doorbranden wanneer je met een 20 pin aan de slag gaat.
Heb je wat meer informatie zoals welk moederbord en cpu? Ook videokaarten niet vergeten.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Als dit gaat om een systeem van dit decennium waar je een antieke 20-pin voeding op probeert aan te sluiten, dan vooral NIET DOEN en fijn een nieuwe kwalitatief goede voeding halen.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Gaat om een i7-2600 gepaired met een 1060 ditis echter tijdelijk ga een nieuwe psu bestellen deze week
Dan hoop ik maar dat-ie een beetje wattage heeft, anders kan het explosief worden. Ook voor tijdelijk zou ik het niet doen, zeker niet MET videokaart.
[ Voor 29% gewijzigd door nelizmastr op 18-06-2019 15:39 ]
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Op zo'n bak niet doen. Als je er nu een low power celeronnetje in had zitten was 't te doen, maar die extra pins zijn op CPU's die vooral veel stroom trekken wel nodig. Zeker omdat een 20 pins PSU eigenlijk altijd antiek is.
Wacht liever een dag tot je PSU binnen is, dan dat je je hardware er mee sloopt.
Wacht liever een dag tot je PSU binnen is, dan dat je je hardware er mee sloopt.
Explosief alleen met een gaslek, verder ruik je misschien wat gesmolten plastic en heb je wat rook... Met een fatsoenlijk mobo heb je misschien niet eens pcie power en boot het bord niet eens.nelizmastr schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:35:
Dan hoop ik maar dat-ie een beetje wattage heeft, anders kan het explosief worden. Ook voor tijdelijk zou ik het niet doen, zeker niet MET videokaart.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Enige vorm van hyperbool vond ik wel op zijn plaatsNox schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:15:
[...]
Explosief alleen met een gaslek, verder ruik je misschien wat gesmolten plastic en heb je wat rook... Met een fatsoenlijk mobo heb je misschien niet eens pcie power en boot het bord niet eens.
Pagina: 1