Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ik hoor graag wat jullie denken/vinden! Alvast bedankt voor het meedenken!

Ik zoek een?
Vervanging voor Huawei Mate 20 Pro

Wat is je budget?
Max 650 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hou van foto's maken, verder social media, internet. Youtube, Spotify en Reddit etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik sta op het punt om een Huawei Mate 20 Pro aan te schaffen. En ik heb al naar andere toestellen gekeken zoals Samsung Galaxy 9+ en ook de A70, maar ik kom elke keer weer terug op de Huawei.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het enige wat me tegenhoud is de US ban. Hoe groot achten jullie de kans dat ik mijn Huawei over een paar maanden niet meer kan gebruiken of niet veilig meer is als ik hem deze week koop? Blijft mijn telefoon nog wel gewoon werken?

Welke telefoon komt het dichts in de buurt? Camera en batterijduur zijn het belangrijkste.

Alle reacties

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

Mbt de Huawei, alles blijft gewoon werken en veilig. Je blijft gewoon updates ontvangen.
Enige wat de vraag nu is, krijgt hij een nieuwe Android upgrade, dat is niet zeker.
Hoe dit zich verder zal gaan ontwikkelen weet niemand.

Wel heeft Huawei aan gegeven met een eigen OS variant te komen waar onder de Android apps gewoon moeten werken zie bv:

nieuws: Huawei: we bereiden ons voor om Android-alternatief op de markt te br...

Voor wat je er mee gaat doen heb je geen telefoon van 650 euro nodig, in hoeverre maak je veel foto’s/filmpjes? Wil je het beste wat er is of is of voldoet een stap er onder ook?

Geef eens wat meer informatie wat je bij de tel verder belangrijk vind. Want nu zijn er tientallen opties. ;)

Heb je al naar adviezen op het forum gekeken? Staat ook veel in wat je kan helpen.

Liefhebber van Tweakers

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank voor je antwoord!

Hoe belangrijk is de nieuwe update van Android? Want als alles gewoon blijft werken en er verder geen beveliging verslechtering oploop, dan gaat mijn voorkeur echt uit naar de huawei.

Ik vind batterijduur erg belangrijk, foto's en video's maak ik dagelijks dus ik wil wel een aardige camera. Ik kan ook een telefoon van minder dan 650 euro kopen maar volgens mij kom ik dan toch wel op slechter kwaliteit qua camera uit. Verder heb ik niet veel eisen. Ik heb nu een Galaxy S7 zie aardig vergaan is, dus ik denk dat elke nieuwere telefoon beter is dan mijn Galaxt S7 haha

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-11 00:47

pino85

Im just a Bird in the Sky

@Verwijderd
Een nieuwe Android upGrade zorgt vaak voor wat extra functies maar beveiliging updates staan daar los van, deze laatste zal je gewoon blijven ontvangen.
In mijn omgeving gebruiken meerdere mensen ook een Huawei dus ik snap waarom je er van gecharmeerd bent.

Hoe de politieke strijd tussen China en Amerika eindigt weet niemand maar ik denk persoonlijk dat Huawei er oplossingen voor vind. Zij het via een eigen OS(Android fork). Waar je dan eventueel naar kan upgraden in de toekomst als je dat nodig vind/wilt.

Tel met een lange accuduur en een Huawei dan kom je inderdaad uit bij de mate 20 pro die hier echt heel erg goed in scoort ook bij drain testen op youtube.

YouTube: Samsung S10+ vs iPhone XS Max / Mate 20 Pro / OnePlus 6T / Galaxy No...

[ Voor 23% gewijzigd door pino85 op 18-06-2019 16:04 ]

Liefhebber van Tweakers