ik eehm lid zijn ?? asus v7700 GF2 GTS Deluxe 32 MB DDR, moet ik nog ergens een berichie heen sturen fzow ? 
anders ga ik patsen dat ik lid ben van de DGF
anders ga ik patsen dat ik lid ben van de DGF
Verwijderd
We hebben een afwasmachineOp dinsdag 31 juli 2001 16:51 schreef Lomu het volgende:
Je zet mij er toch wel in he
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Verwijderd
In je sig.Op dinsdag 31 juli 2001 21:23 schreef TheChosen het volgende:
Ikkuh heb ook een Asus v8200 G-Force 3
Dussssuh ehmz igg wil ook in een G-Force Clubje !
Verwijderd
en meld je echt aan door HIER ff te kijken hoe je je echt aanmeldOp dinsdag 31 juli 2001 21:23 schreef TheChosen het volgende:
Ikkuh heb ook een Asus v8200 G-Force 3
Dussssuh ehmz igg wil ook in een G-Force Clubje !
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
/off topic/Op woensdag 01 augustus 2001 11:58 schreef Psycho_cerebro het volgende:
we wachten wel op die database.
Alleen wat iser toch met die gassies die in het bestuur willen zitten. Je kan toch ook gewoon je mening kwijt en ideeën posten!
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Idd, Ik zit ook bij de rendo maar de laatste tijd gaat het redelijk (gister haalde ik 10K vanaf de tweakers server!!!!).Op woensdag 01 augustus 2001 14:02 schreef Mannekino het volgende:
[afbeelding]
Jah ik werk te lang, en onder deze omstandigheden.
RENDO DEKOOI ZUIGT HEEEEEEEEEEEEEEEEEELLL ERG.
Verwijderd
ik heb anders nog helemaal geen mailtje van je dus zo lid ben je nog nietOp woensdag 01 augustus 2001 15:37 schreef masteralbert het volgende:
ik ben ook lid zoals je ziet
l
l
l
l
l
v
Verwijderd
Leren ze het nou nooitOp woensdag 01 augustus 2001 16:04 schreef tracer het volgende:
[..]
ik heb anders nog helemaal geen mailtje van je dus zo lid ben je nog niet
http://www.mp3vortex.net/index.html
daar staat wat je moet doen om lid te worden
Verwijderd
Verwijderd
Ik kijk er naar uitOp woensdag 01 augustus 2001 16:16 schreef Mannekino het volgende:
Tja, het is ook nog zo'n lompe domeinnaam, die brief moet nog op de bus. Dus we hopen ergens begin volgende week ofzo de domeinnaam te hebben, maar dat moet ook weer via domeinreg enz, bla bla gezeik.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Kan ik bevestigenOp woensdag 01 augustus 2001 18:19 schreef Mannekino het volgende:
het news systeem is bijna, af ga nou bezig met het comment systeem
Hang on members,
Dit is nog niet de BIG UPDATE, die komt met het nieuwe design en ik kan je vertellen die is![]()
Verwijderd
10 kilobyteOp woensdag 01 augustus 2001 15:41 schreef Ultimate Gamer het volgende:
[..]
Idd, Ik zit ook bij de rendo maar de laatste tijd gaat het redelijk (gister haalde ik 10K vanaf de tweakers server!!!!).
Verwijderd
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Order today and get the free membership for a life time. Totally free. What do you say mike.Op donderdag 02 augustus 2001 01:25 schreef Mannekino het volgende:
WWHHEYUERUIRITTBTTT TUIUUU ROEPIE ROEPIE HIER IS DE ROEPIEROEPIE VOGEL!!!!
Ik zit heir dik zenuw overwerken, whiiieeeee pheww man, dit scripten/programeren is slecht voor het hart, contstant op F5 drukken om te kijken of het goed gaat,
Het nieuwe news systeem is ongeveer 80% af, nog het comment systeem een fatsoelijk look geven.
Nog even geduld..
WOW MIKE!!!!, a complete news newssubmitandrepleysystem.
YES DAVE, available for YOU RIGHT NOW, you only have to submit CASH MONEY DIAMONDRINGS to Mannekino's bankaccount. So he can count his rocks.
WELL MIKE! Let's all hurry to the bank, and donate the CASH MONEY!!!!
10Kbyte per seconde ja (ik schrok me de pleuris toen ik dat zagOp woensdag 01 augustus 2001 23:16 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
10 kilobyte![]()
wat ? per uur ?
t maximum wat ik haal is 4 kb/s ofzo, maarja nog ff paar weekjes wachten en dan heb ik 60 kb/s via de Uni.
Verwijderd
zal wel een meetfoutje zijn geweestOp donderdag 02 augustus 2001 12:53 schreef Ultimate Gamer het volgende:
[..]
10Kbyte per seconde ja (ik schrok me de pleuris toen ik dat zag)normaal is het hier 2 a 3 Kbyte per seconde
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
pas iets van 1000 keerOp donderdag 02 augustus 2001 21:12 schreef tracer het volgende:
lol, maar dan in het engels
had ik trouwens al gezegt dat je je hier echt kan aanmelden voor DGF: http://www.mp3vortex.net/index.html ?
Verwijderd
Mogen we misschien daar hard mee bezig zijn... pfff heb je enig idee hoeveel werk . dit hele gebeuren is dit doe je niet zomaar van de ene dag op de andere.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:06 schreef rick17 het volgende:
waar blijft nou eigenlijk de merchandising (<- is dat goed gespeld)
okay was wat ongeduldigOp vrijdag 03 augustus 2001 11:11 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Mogen we misschien daar hard mee bezig zijn... pfff heb je enig idee hoeveel werk . dit hele gebeuren is dit doe je niet zomaar van de ene dag op de andere.![]()
Ok de site heeft een vrij grote update ondergaan. Ik ben er de heleweek mee bezig geweest. Er volgt meer.
http://www.mp3vortex.net
Verwijderd
Ok sorry voor de flame, ik heb net alles geupload.Op vrijdag 03 augustus 2001 11:14 schreef rick17 het volgende:
[..]
okay was wat ongeduldig
mooie site trouwens
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tracer, Dat is zonder overlegOp vrijdag 03 augustus 2001 15:55 schreef tracer het volgende:
waarom wil iedereen toch altijd van die vreemde functies bij DGF
de crew zit vol
je kan je wel aanmelden als lid
Verwijderd
Er is een echte hosting, wat is er mis met WideXS (Cable en Wireless). Domeinnaam papieren zijn vandaag gefaxt.Op vrijdag 03 augustus 2001 20:01 schreef Spleasure het volgende:
1. Ik ben lid
2. Ik zou graag het php members systeem doen voor deze site. We zouden natuurlijk een beetje ledengeld kunnen innen, zodat we echte hosting + domeinnaam kunnen betalen. Dit kan ik al ergens regelen voor 22 piek per maand. Maaruh als iemand hier connecties heeft dan moet dat goedkoper kunnen, zolang er maar php en mysql aanwezig is kan ik een systeem binnen twee dagen maken.
referentie: php systeem op http://www.xboxworld.nl
volgens z'n profile is HIJ een MANOp vrijdag 03 augustus 2001 15:58 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Tracer, Dat is zonder overlegVoor een mooie vrouw is altijd plaats, vind ik
Verwijderd
Dan moet je wel het goeie in je sign zetten...Op vrijdag 03 augustus 2001 22:27 schreef Bl@de het volgende:
Ben ook lid!
Hehehe
Verwijderd
Dan moeten we je aanbod helaas afslaan, sorry.Op vrijdag 03 augustus 2001 21:10 schreef Spleasure het volgende:
Zou kunnen maar daar begin ik niet aan. Alles of niets
Dus wil je:
- Reg form + pass
- Reactiesysteem waarbij pass nodig is
- Forum
- Mailinglist
- Shop (niet secure ofzo, of creditcards)
Verwijderd
Mail naar mij? Waar wat wanneer?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:04 schreef Kev0867 het volgende:
ik vind die idee van dat host, een prima idee, maar dat zei ik ook tegen je in die mail...
Verwijderd
Klopt maar was een commentaar op: crew is volOp vrijdag 03 augustus 2001 22:21 schreef rick17 het volgende:
[..]
volgens z'n profile is HIJ een MAN
kan ff geen reactie verzinnenOp vrijdag 03 augustus 2001 23:12 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Klopt maar was een commentaar op: crew is vol
tegen wie heb je het ?Op vrijdag 03 augustus 2001 23:24 schreef Mannekino het volgende:
Als het ff kan,
-=[ Lid van de Dutch GeForce Fanclub ]=-
Dit je je sig zetten.
Verwijderd
Tegen de leden misschienOp vrijdag 03 augustus 2001 23:25 schreef rick17 het volgende:
[..]
tegen wie heb je het ?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Wat krijg je niet te zienOp zaterdag 04 augustus 2001 15:25 schreef rick17 het volgende:
misschien ligt het aan mij hoor maar ik zie niks
Verwijderd
Duurt ff, het is nog een brakke lijst, copy past van excel doc.Op zaterdag 04 augustus 2001 15:56 schreef rick17 het volgende:
die ledenlijst
Verwijderd
ja we hebben nou een nieuwe leden lijst die op http://www.mp3vortex.net/ staatOp zaterdag 04 augustus 2001 16:04 schreef Ultimate Gamer het volgende:
Waar sta ik dan?
of moet ik me opnieuw aanmelden...
edit:
In de lijst van pagina 14 sta ik wel...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq