Verwijderd
Check you're mailOp vrijdag 27 juli 2001 19:38 schreef killercow het volgende:
neemt de voorzitter anders ff met mij contact op? dan is de site als het aan mij licht geregeld.
je hebt een mailtje in je bakje liggen
)
Verwijderd
Als secretaris zou ik dat maar wel doenOp vrijdag 27 juli 2001 20:24 schreef Emperor het volgende:
hey way hebben jullie nu precies besproken....ik was ff weg en ik heb geen zin om de hele thread te lezen!
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
msn: boris_adolf_himmler@hotmail.com
oh en let maar niet op mijn vage emailadres, dat heeft iemand anders voor mij aangemaakt
Verwijderd
2. mailinglist is aangemaakt. dgf-subscribe@topica.com (idem betrf. info)
Ik heb een email ontvangen van iemand van www.pc-gamers.com om onze site te hosten
http://www.pc-gamers.com/index.php?website=demo
Een idee om daarop verder te werken met de site?
....
Om niet teveel off topic te reageren svp via de mailing list werken en/of ICQ. Ik wel geen ruzie met de GoT modjes of dat iemand problemen krijgt!
edit: nav. van de brilliante opm. van SuperSay-In: mIrc: DGF (irc.sci.kun.nl)
d/l vanuit www.mirc.com
server IRCner: EU, NL: Nijmegen
/join #DGF
grijze en witte letters op een lichtgrijze achtergrondOp vrijdag 27 juli 2001 19:39 schreef Atgast het volgende:
Hee tracer ik wil wel help maar je zit niet op msn....
hep al snel wat gemaakt met de inhoud van markvt.
http://members.home.nl/atje/got/index.htm
de kleuren zuigen nog, maar dat gaat wel lukke...
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
al die url zet ik in een bestandje en als iedereen ze site af heeft kiezen wij welke het mooist is en die gebruiken we dan
mail mij dan ff als je site af is, is voor mij ook wel handig om te weten
helemaal gelijk, kijk nu nog maar eensOp vrijdag 27 juli 2001 20:45 schreef heuveltje het volgende:
grijze en witte letters op een lichtgrijze achtergrond![]()
![]()
http://members.home.nl/atje/got/index.htm
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Volgende maand heb ik mijn GF3!!
Dan kan ik volwaardig Dutch Geforce Fanclub lid wezen!
Keep me uptodate!
Greetz H.
de admin demo kun je vinden op: http://www.pc-gamers.com/index.php?website=demo
het url voor jullie site zou http://gotfanclub.pc-gamers.com kunnen worden
tevreden, ben al druk aan t onderhandelen met andere members
openkat.nl al gezien?
Oftewel <font color="#df040f">* Nelly___Op vrijdag 27 juli 2001 20:35 schreef ItSnows het volgende:
edit: nav. van de brilliante opm. van SuperSay-In: mIrc: DGF (irc.sci.kun.nl)
</font>
SuperSay-in is m'n Icq nick
Ja ja ik wil ook credits
nu wil ik 30 casebadges erbij
Ik ook !!Op vrijdag 27 juli 2001 17:56 schreef victorb het volgende:
ik heb een matrox g400 mag ik nu ook lid worden
Start jij alvast een nieuwe fanclub voor Matrox liefhebbers?? (Ik doe die moeite niet nee
Happy Blessings <3
Supergoed ideeOp vrijdag 27 juli 2001 21:09 schreef tracer het volgende:
nou iedereen die de website wel wil maken voor DGF moet in dit topic ff dew url posten waar ie de site op gaat zetten
al die url zet ik in een bestandje en als iedereen ze site af heeft kiezen wij welke het mooist is en die gebruiken we dan
mail mij dan ff als je site af is, is voor mij ook wel handig om te weten
(wat levert ut eigenlijk op om lid te zijn)
Verwijderd
#dgf
Check de site voor info als je niet kan connecten
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik heeft
1* een GeForce 2 GTS 64MB
1* een GeForce 2 MX 64 MB
2* een TNT2 M64 32 MB
Verwijderd
mijn nvidia kaarten:
1*tnt m64 32mb
1*geforce 256 DDR 32mb
Hercules GeForce 2 Ultra
Ok, maar wat gebeurt er dan?Op vrijdag 27 juli 2001 23:32 schreef t-1o0oo0o het volgende:
post in je sig:Lid van de Dutch Geforce Fanclub. en klaar ben je
Verwijderd

Dit is een tijdelijke versie... ben niet echt tevreden over het resultaat. Ik zal morgen als ik uitgeslapen ben een goeie
versie maken, mits dit op prijs gesteld wordt natuurlijk.
even wat vragen beantwoorden: Gemaakt in PSP, had ook in PhotoShop gekund, maar in PSP ben ik iets beter thuis.
Ik zal een poging doen een toppie website in elkaar te flansen. maar dat wordt vanmiddag (zaterdag) pas, dus: be patient!
Verwijderd
In theorie moet dat uiteindelijk opleveren:Op vrijdag 27 juli 2001 23:32 schreef het_beest het volgende:
[..]
Ok, maar wat gebeurt er dan?
casebadges, t-shirts, pennen en meer van dat spul van nVidia om eea. te kunnen DOC'en aan je systeem
Ultimate case mod:
Met de dremel nVidia Logo dremellen
Met welk programma heb je dat gemaakt?Op vrijdag 27 juli 2001 23:33 schreef lusch.com het volgende:
positieve reacties zijn uiteraard welkom.
[afbeelding]
Dit is een tijdelijke versie... ben niet echt tevreden over het resultaat. Ik zal morgen als ik uitgeslapen ben een goeie versie maken, mits dit op prijs gesteld wordt natuurlijk.
Verwijderd
Ik vind hem nu al mooi dus vanaf blijven tenzij je ZEKER weet dat ie nog beter wordOp vrijdag 27 juli 2001 23:33 schreef lusch.com het volgende:
[afbeelding]
Dit is een tijdelijke versie... ben niet echt tevreden over het resultaat. Ik zal morgen als ik uitgeslapen ben een goeie versie maken, mits dit op prijs gesteld wordt natuurlijk.
ben je der lang mee bezig geweest?
Verwijderd
Ja. Lees vanaf hier terug ff over 1. de ftp en 2. het mIrc kanaal (laatste is de echte).Op vrijdag 27 juli 2001 23:41 schreef het_beest het volgende:
Ben ik nu lid
Verwijderd
ziet er goed uit dit wordt zeker op prijs gesteld door de hele crew!Op vrijdag 27 juli 2001 23:33 schreef lusch.com het volgende:
[afbeelding]
kan je ook webdesignen?? php e.d.??
mail me ff tomklaassen@hotmail.com
Verwijderd
je bent nu gewoon lid van de Dutch GeForce FanclubOp vrijdag 27 juli 2001 23:49 schreef het_beest het volgende:
Sorry, ik ben echt dom vandaag (ik ben een beetje dom) ik snap er werkelijk de ballen van. Ok dit snap ik, ik moet in me sig zetten dat ik lid ben van de Geforce fanclub, dat heb ik gedaan. Maar nu moet ik nog zeggen waar ik goed in ben, of dat ik iets kan betekenen voor die fanclub. Maar nu ben ik dus lid, maar heb ik daar nou ook echt iets aan? En wat moet ik verer nou doen. Kan iemand het even op een rijtje zette? Ze hadden het net over MIRC en FTP, ik snap het niet meer!!!!!!!!
als we dalijk een website hebben ken je daar het laatste nieuws over nvidia en veel meer op bekijken, ook proberen we om voor de leden merchandise te regelen (of dat lukt weten we nog niet)
Verwijderd
Omdat jij het bent nog 1 keerOp vrijdag 27 juli 2001 23:49 schreef het_beest het volgende:
Sorry, ik ben echt dom vandaag (ik ben een beetje dom) ik snap er werkelijk de ballen van. Ok dit snap ik, ik moet in me sig zetten dat ik lid ben van de Geforce fanclub, dat heb ik gedaan. Maar nu moet ik nog zeggen waar ik goed in ben, of dat ik iets kan betekenen voor die fanclub. Maar nu ben ik dus lid, maar heb ik daar nou ook echt iets aan? En wat moet ik verer nou doen. Kan iemand het even op een rijtje zette? Ze hadden het net over MIRC en FTP, ik snap het niet meer!!!!!!!!
Enige 2 regels:
1. sig met "Lid ..." of een speciale functie
die je leuk vind is voldoende om lid te worden
2. Een GeForce lijkt me handig om te hebben.
Op de ftp komen drivers en tweakfiles op te staan;
Op mirc is een officiele chat (dus niet GoT volgooien met posts
Voor beide ff een mailtje droppen naar mij of emperor (wordt niet openbaar gepost).
Ook ff de officiele site in de gaten houden. Alleen weet ik de officiele link nog niet. Alle sites tot nu toe zijn vrijwillig en zal uit gekozen worden (denk ik
Verwijderd
IK heb een GeForce (anders had ik deze club niet opgericht (heb wel wat anders te doen dan))Op vrijdag 27 juli 2001 23:57 schreef het_beest het volgende:
OK nu snap ik het, thanx, ik vindt het BTW wel een leuk idee, maar ik neem aan dat iedereen ook werkelijk een GEFORCE heeft, en daar tevreden over is? Of zitten er ook mensen bij die gewoon voor de merchandise gaan, of is het daar allemaal om te doen, nou ja boeie, ik vindt het idee echt wel leuk.
EDIT: LOGOs staan op de ftp server of worden overgenomen indien NA deze post gepost
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| Freebee666 Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Ikbenveldmuis Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub lusch.com Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub KIMBLE Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Ernst Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Kirpeknots Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Brainball Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Demoniac Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Jotheman Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Sjoq Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Masterwill Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub SONiCB00M Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Korn Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Epsilon Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Mr_Hiney Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub DiabloRuleS Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Fr3aKER Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub AiRWoLf Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Piepemuiz Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Zwimpers Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub GoofyMaster Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub TheJackel Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Rick17 Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Jeroen_online Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub t-1o0oo0o Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub het_beest Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Sinlath Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub |
het zijn er inmiddels al heel wat
Verwijderd
Keb zellufOp vrijdag 27 juli 2001 22:26 schreef Da Joker het volgende:
Misschien een idee om jullie nVidia kaarten te posten (type + foto's)
Ik heeft
1* een GeForce 2 GTS 64MB
1* een GeForce 2 MX 64 MB
2* een TNT2 M64 32 MB
nu: zie sig
hiervoor: Ati Rage128 (was wel ok)
daarvoor: Diamond Viper V330 met nVidia RIVA128 chip met AGP 1.0 en wel 4Mb! dit op een SOYO 5ED5-moederbord ROELEERDE toen als SHIT!
Was ik toe heeeel blij mee met mun AGPkaartje
Verwijderd
Leden bedoel je?Op vrijdag 27 juli 2001 23:59 schreef tracer het volgende:
Moeten we ze toch ff aan het werk zetten!
LOGOs bouwen jullie! Diegene die uitgekozen wordt ontvangt een prijs
Verwijderd
maar lusch.com had al een aardig logo gemaakt
hopen dat ie morgen met een helemaal kewl logo komt en misschien ken ie er dan ok nog een site omheen maken
Verwijderd
Staat lekker al op mijn ftpOp zaterdag 28 juli 2001 00:30 schreef tracer het volgende:
ja als we een mooi logo hebben kan iemand daar omheen een mooie site maken
maar lusch.com had al een aardig logo gemaakt
hopen dat ie morgen met een helemaal kewl logo komt en misschien ken ie er dan ok nog een site omheen maken
/off topic/
Hebben jullie al de mededeling in MED gezien van ect. ???
k mis nog steeds ene ErnstOp vrijdag 27 juli 2001 23:59 schreef tracer het volgende:
nou weer ff een upgedate lijst met alle members:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 Freebee666 Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Ikbenveldmuis Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Brainball Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Demoniac Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Jotheman Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Sjoq Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Masterwill Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub SONiCB00M Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Korn Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Epsilon Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Mr_Hiney Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub DiabloRuleS Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Fr3aKER Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub AiRWoLf Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Piepemuiz Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Zwimpers Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub GoofyMaster Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub TheJackel Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Rick17 Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Jeroen_online Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub t-1o0oo0o Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub het_beest Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub Sinlath Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
nee, wie wat waar??Op zaterdag 28 juli 2001 00:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Staat lekker al op mijn ftp![]()
/off topic/
Hebben jullie al de mededeling in MED gezien van ect. ???
ernst je staat erbij
[topic=193177] vind het echt jammer heyOp zaterdag 28 juli 2001 00:40 schreef tracer het volgende:
[..]
nee, wie wat waar??
|
|
|
V
Verwijderd
je staat er bijOp zaterdag 28 juli 2001 00:48 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik mis mezelf in het lijstje.
|
|
|
V
2) Asus V3800 TNT2
3) Asus V7100 Geforce 2MX
O en kan ik nog wat beteken voor de fanclub? Ik kan het zo niet bedenken wat, ik dacht misschien aan sexual advertising manager ofzo
Verwijderd
Groot:

Klein:

ik weet het, niet zo mooi als die van die andere,paar foutjes nog in. maar ik was wel eerste met de funtie
Kwalitatief gezien zuigt plaatje 1, en plaatje 2 kan er mee door
ow en dat plaatje van lusch.com gaat ook wel, alleen de kleuren zijn een beetje
Verwijderd
ik wil er ook wel bij
GeForce II GTS 32 MB RAM
=> modded
230/397 (bijna 400Mhz, lukt juist niet
keb een ASUS V7700 Geforce 2 GTS 32mb DDR Pure
en nog in een ander PCtje een Geforce 2 MXje
Verwijderd
Zijn jullie al zo ver!!!
NOu de project manager gaat zich er morgen ff 2 uurtjes in verdiepen.
Hoe zit het nou met de site, is de domeinnaam al online. Of iets anders.
Er zijn zoveel projecten gaande en ik manage er geen een
Sorry jongens morgen ga ik goed maken.
Verwijderd
ik ben nou eerst ff werken tot half 1 aar daarna ben ik wel online
dan zal ik dan wel uitlegggen wat we al hebben en hoe of wat ok?
(damn tis vroeg
Wat gaan 'we' doen als nVidia nu besluit de GeForce 4 een andere naam te geven???
Moet je de naam veranderen, allemaal administratieve rompslomp....
De nVidia 'fanclub' was toch wat makkelijk geweest.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb dinsdag al mijn Geforce 2 mx 400 64mb + TV-Out besteld maar nog nix ontvangen
doe aan motorracen dus plakken we daar ook een paar stickers op , paar mooie geforce paraplu dames op de startgrid strax tijdens de rizla racing days .
kan ik mooi jos verstappen en jurgen v/d goorbergh de ogen uitsteken .
oftewel het snelste lid van de geforce fanclub heeft zich aangemeld .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
toch maar ff een linkje plaatsen want er kijkt verdorie geen kip
als iemand denkt een vet logo te hebben, meel mij dat aub ff, kan ik proberen omdat erop te plaatsen.
atje@home.nl
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Nu maar w8en op nieuw mobo+cpu, die p2 350 laat *denk ik* niet meer dan 60fps toe :):):):)
Verwijderd
ik ben al van de reclame en ik ben ledenadminOp zaterdag 28 juli 2001 12:13 schreef talin het volgende:
ik doe de recklame afdeling wel !
oftewel het snelste lid van de geforce fanclub heeft zich aangemeld .
maar hulp kan ik wel gebruiken
Verwijderd
Weet ik, daarom doe ik het ook niet. Ik zou het best graag willen doen hoor, maar ik ben niet zo held in HTML, en ja Frontpage sux, maar ja wat moet je dan als n00b als je geen HTML kent?Op zaterdag 28 juli 2001 12:54 schreef tracer het volgende:
daarom laten we de site ook niet dor jouw maken maar door iemand die er wel verstand van heeft en iig ze sites niet met frontpage maakt (want frontpage zuigt)
Een HTML boek kopen en Homesite installerenOp zaterdag 28 juli 2001 12:58 schreef het_beest het volgende:
[..]
Weet ik, daarom doe ik het ook niet. Ik zou het best graag willen doen hoor, maar ik ben niet zo held in HTML, en ja Frontpage sux, maar ja wat moet je dan als n00b als je geen HTML kent?
Verwijderd
Lijstje met leden was een aanvulling! Staat er nog eentje een paar posts (pagina'sOp zaterdag 28 juli 2001 13:45 schreef Kev0867 het volgende:
Hey mensen, ik als vertegenwoordiger snapt het ff niet meer, ik zie een lijstje staan met de leden, maar hoe zit het met de mensen die een functie hebben (zoals ik) komt daar ook een lijst voor??, heb ff gemaild net voor die ftp, maar ik ben ff deze weekend weg, dus ik ben er pas maandag weer en zal die ftp wel ff bezoeken,(als ik ook gelijk die adres heb, en wat is die??), ik ga vanaf maandag vertegenwoordigen van deze club, en kijken als we nog meer leden kunnen krijgen, en natuurlijk connecties maken met bepaalde instanties voor FREE stuff, of voor aanbiedingen speciaal voor onze club..
Verwijderd
1ste pagina van dt tpoic is de lijst met mensen van de crew zeg maarOp zaterdag 28 juli 2001 13:45 schreef Kev0867 het volgende:
Hey mensen, ik als vertegenwoordiger snapt het ff niet meer, ik zie een lijstje staan met de leden, maar hoe zit het met de mensen die een functie hebben (zoals ik) komt daar ook een lijst voor??, heb ff gemaild net voor die ftp, maar ik ben ff deze weekend weg, dus ik ben er pas maandag weer en zal die ftp wel ff bezoeken,(als ik ook gelijk die adres heb, en wat is die??), ik ga vanaf maandag vertegenwoordigen van deze club, en kijken als we nog meer leden kunnen krijgen, en natuurlijk connecties maken met bepaalde instanties voor FREE stuff, of voor aanbiedingen speciaal voor onze club..
dies alleen niet helemaal up to date
Emperor, kun je mij ff contacten via icq of msn ( dirty_k_15@hotmail.com ) of anders emailen naar 2fast4you@home.nl. kmoet je ff wat dingen vragen
[/semi-offtopic]
Verwijderd
Yes you're rightOp vrijdag 27 juli 2001 18:27 schreef Michaeltjuh het volgende:
Dit is wel een heel stompzinnig initiatief...tss
Een fanclub..voor een stukje PCB!
Get a life
Verwijderd
Nog niemand gekeken?Op zaterdag 28 juli 2001 12:37 schreef RobbertC het volgende:
Ik heb ook maar een site gemaakt, graag reacties dus!
Site voor DGF
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zier netjes uit.Op zaterdag 28 juli 2001 17:17 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Nog niemand gekeken?
iig beter als de vorige
Dit topic is gesloten.
![]()