Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een nieuwe pc ter vervanging van mijn oude systeem uit 2011. Ik gebruik hem vooral voor gamen, paradox games als Europa Universalis etc. Na de zomer ook weer WoW Classic
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou mooi zijn als ik rond de 7-800 euro klaar ben incl assemblage bij alternate. Heb goede ervaringen uit het verleden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem geen componenten mee, alleen muis toetsenbord en monitor. Indien belangrijk kan ik thuis merk monitor enz opzoeken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een basic pc voor de games die ik speel, niks over de top.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Het lijstje onderdelen ben ik op deze site tegengekomen. Het eindproduct moet bij voorkeur zo stil en klein mogelijk voor in een woonkamer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie hierboven, klein en stil zodat ik hem evt makkelijk op kan ruimen bij bezoek.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet weinig over hardware, ik zou graag advies hebben over de componenten die ik heb gekozen, bijpassende voedingen, fans en kast.
Ik zoek een nieuwe pc ter vervanging van mijn oude systeem uit 2011. Ik gebruik hem vooral voor gamen, paradox games als Europa Universalis etc. Na de zomer ook weer WoW Classic
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het zou mooi zijn als ik rond de 7-800 euro klaar ben incl assemblage bij alternate. Heb goede ervaringen uit het verleden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem geen componenten mee, alleen muis toetsenbord en monitor. Indien belangrijk kan ik thuis merk monitor enz opzoeken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben op zoek naar een basic pc voor de games die ik speel, niks over de top.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Het lijstje onderdelen ben ik op deze site tegengekomen. Het eindproduct moet bij voorkeur zo stil en klein mogelijk voor in een woonkamer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie hierboven, klein en stil zodat ik hem evt makkelijk op kan ruimen bij bezoek.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik weet weinig over hardware, ik zou graag advies hebben over de componenten die ik heb gekozen, bijpassende voedingen, fans en kast.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 168,50 | € 168,50 |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 38,56 | € 38,56 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 78,25 | € 78,25 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,62 | € 67,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 562,88 | ||