Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 706671

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Ik twijfel tussen de S10e en de galaxy A40 icm abbonement via provider

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil bang voor the buck en budget moet zo goedkoop mogelijk zijn zonder al te veel kwaliteit in te boeten.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

focus accuduur, whatsapp, discord, messenger, insta, snap(enkel frontcamera moet dus degelijk zijn)

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Samsung gaat men voorkeur uit aangezien daar het grootste aanbod zit bij mijn provider(proximus)

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik wil vooral voor mijn gebruiksdoel de beste prijskwaliteit telefoon. Ik hoorde ook dat de in screen vingerafdrukscanner bij de A50 en A70 belabberd is(alhoewel ik hoofdzakelijk faceunlock gebruik)

Ik zoek dus ofwel een A40, 50, 70, s10e en de meningen daaromtrent. ik vermoed dat de A50 eigenlijk ideaal is maar ik weet niet hoe vaak ik me zal ergeren aan de trage vingerafdrukscanner.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:46
Je schrijft dat je de vinger afdruk scanner weinig gebruikt, en dat je twijfelt of je je gaat ergeren aan de snelheid. Is die paar keer ergernis je het extra bedrag waard om een 2 x zo duur toestel te nemen? Zo niet, is dit punt afgehandeld.

Dan blijft het punt over van de Selfie Camera. Daarbij valt op dat de A50 daarop gemaakt is. De front camera is wat je bij veel toestellen achter ziet, zie ook de specs ter vergelijk hier:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1308800;1288436/

Mijn advies, neem de A50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
TS: Welk toestel heb je nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 07:46
Ben in het bezit van de A70 en hier een zeer tevreden gebruiker.

Zie review:
pricewatch: Samsung Galaxy A70 Zwart

Accu 4500mah!!! En supersnel weer opgeladen, usb-c!
6gb werk geheugen
128gb opslag geheugen
6,7" scherm, met dunne randen, OLED
Helderheid top in de zon
Fingerprint In-screen
USB-C snel

Schoonvader heeft hem ook sinds 2 weken en ook niets meer dan lof.

Kan me niet voorstellen, dat je hier spijt van gaat krijgen en je kunt weer een mooie tijd vooruit.

[ Voor 8% gewijzigd door NLoldebroek op 20-06-2019 17:47 ]