Foute locatie bij V&A

Pagina: 1
Acties:

• Max043
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-11 10:51
Hoi,

Ik woon in Eijsden maar er staat aangegeven dat dit in België ligt. Dit ligt gewoon in Nederland, wel kort bij de grens.

Postcode: 6245

Voor mijn gevoel jaagt dit kopers weg omdat ze dan denken dat bezorging en betaling langer duren.

Zou dit kunnen worden aangepast? Ik heb ook een mailtje gestuurd naar info@tweakers.net

Met vriendelijke groet,
Max043

(screenshot; http://prntscr.com/o3abu6)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zie wordt daar de plaatsnaam gecombineerd met de landcode behorende bij het IP van de adverteerder. Dat kan in het grensgebied inderdaad verschillend zijn. Het is ook onnodig omdat we bij de plaatsnaam ook gewoon de juiste landcode beschikbaar hebben. Ik ga daar een fix voor maken :)

Intentionally left blank

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die combinatie werkt ook vast handig met een VPN.

• Max043
crisp schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:21:
Zo te zie wordt daar de plaatsnaam gecombineerd met de landcode behorende bij het IP van de adverteerder. Dat kan in het grensgebied inderdaad verschillend zijn. Het is ook onnodig omdat we bij de plaatsnaam ook gewoon de juiste landcode beschikbaar hebben. Ik ga daar een fix voor maken :)
Ik log inderdaad soms in met een VPN uit belgie. Dat kan het probleem zijn? Beetje jammer dat dat dan daar standaard komt te staan.... Kan een slotje dan op denk ik? Ah verkeerd gelezen, topper. Danku voor het fixen.

[ Voor 4% gewijzigd door Max043 op 18-06-2019 11:28 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

@Max043 het ligt toch anders zie ik nu; je hebt in je advertentie(s) 'België' als land opgegeven staan na de plaatsnaam (dat zal wel op basis van je IP zijn bij het invoeren van de advertentie). Er is geen check of plaats/land met elkaar overeenkomt, maar je kan het in ieder geval wel zelf corrigeren :)

[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 18-06-2019 11:29 ]

Intentionally left blank

• Max043
Oke top, verander ik dat nu meteen.

EDIT: Gefixt, dank voor de snelle reacties kan een Slotje op _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Max043 op 18-06-2019 11:30 ]

Pagina: 1