Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09 16:52
Goedendag alle,

Ik heb nu een S7 die wel aan vervanging toe is.
En zit te nu kijken naar de A50.
En ben benieuwd naar de gebruikerservaring van dit toestel en dan met name de camara.
Ik weet dat je dit in reviews kan lezen maar dan word er vaak te professioneel naar gekeken en vergeleken met vaak +€1000,- toestellen.
Ben dus benieuwd naar de mening van de gewone gebruiker.
Hoe doet deze het bijvoorbeeld in de wat lastigere (schaduw, vallende avond enz) omstandigheden?
En hoelang doe je bijvoorbeeld met een acculading, ik ben zelf een lichte gebruiker en met een volle lading doe ik op mij S7 twee dagen
Ik lees ook wel in reviews dat het toestel niet soepel/snel genoeg schakelt tussen apps en schermen.
Merkt u dit ook?
Ik vind dat opzich raar want met mijn oudje merk ik hier niks van
Ben zelf geen fan van de gebogen schermen dus een S8......en vind dit wat betreft formaat ook wel de max.
En het prijskaartje van dit toestel is ook prima (zal zowiezo niet meer als 350-400 uitgeven)

[ Voor 34% gewijzigd door Tervueren op 18-06-2019 11:10 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Tervueren dit betreft aankoopadvies, dus schopje naar de ATT. Echter is je openingspost al vrij compleet, maar ontbreken er toch nog wat dingen. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wensen/eisen betreft specificaties
- Andere voorkeuren.

Daarnaast zijn een aantal van je vragen simpelweg te lezen in verschillende reviews, heb je deze al doorgenomen?