Toon posts:

Heb al 256 Mb Cas 2 SDRAM --> SDRAM of DDR erbij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik zit te twijfelen. Ik wil graag 256 Mb erbij, omdat ik veel videobewerkingen doe. Nu heb ik al 256 MB Cas2 SDRAM erin zitten, maar omdat ik niet wil achterblijven twijfel ik of ik er niet beter DDR geheugen van kan maken?

Wat vinden jullie:

512 MB DDR erbij kopen (dat ik meteen die 256 Cas2 Dane Elec hier te koop aan bied)

of 256 MB DDR er gewoon bijprikken om in de toekomst het helemaal om te gooien?

Of 256 MB Cas2 SDRAM erbij kopen?

Graag jullie mening....

Thanx!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 20:33
eeeh teneerste, als je een sdr mobo hebt kan je er geen DDR bijprikken.
Ten tweede wat vooor pc heb je
Ten derde voor DDR heb ie een nieuw mobo nodig

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Juicy
  • Laatst online: 06:11
Hee sukkel peedeepee ! Waarom post je deze vraag 2 keer ? :(

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy>>Omdat sukkels als jij geen antwoord op mijn vragen geven...

Verwijderd

Topicstarter
MGSNK>>> Ik heb een MSI k7t Turbo 266 FSB en die ondersteunt ook DDR geheugen...verder heb ik 1,2 Ghz 266 FSB Athlonnetje en verder nog hele interressante dingetjes...

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 23:09

EXX

EXtended eXchange

Met een Pentium!!! heb je zowiezo geen ruk aan DDR SDRAM. De CPU kan nix met de extra bandbreedte.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Ligt ook aan je andere toepassingen dan Video.....
Ligt aan je OS en waarschijnlijk nog wel aan meer zaken. Lijkt me handig dat je wat meer verteld.

Maar het is zo goedkoop dat het weinig meer uitmaakt denkt ik. Je kunt het wel aanschaffen met deze lage prijzen, maakt de investering weinig meer uit t.o.v. andere kosten van videobewerking ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Juicy
  • Laatst online: 06:11
Vragen worden altijd beantwoord, maar dat is nog geen reden om 2 maal dezelfde vraag te stellen in een andere verwoording ...

Als je trouwens een moederbord hebt met sloten voor zowel DDR als SDRam dan is het altijd of/of en niet en. Oftwel slechts 1 type wordt geaccepteerd. Aan jou de keuze welk type geheugen.

-

Verwijderd

Topicstarter
Juicy>> Thanx voor het antwoord....maar wat zou jij doen in mijn geval? DDR of SDRAM is inderdaad het geld niet, maar ik vind het zonde van mijn SDRAM Cas2 ... wat moet ik daarmee, met deze prijzen is het moeilijk om het te verkopen...

• Loft
Op vrijdag 27 juli 2001 16:56 schreef peedeepee het volgende:
Juicy>>Omdat sukkels als jij geen antwoord op mijn vragen geven...
Met dit soort antwoorden kun je nog minder antwoorden verwachten. :(

Als je verder gekeken had, Je eigen handleidingen enzo, verder op internet ff zoeken, of hier zoeken, had je al minimaal de 1/2 van je antwoord gevonden. De rest kun je zelf wel bedenken (denk ik ;) )

• Loft
Op vrijdag 27 juli 2001 17:01 schreef peedeepee het volgende:

..... wat moet ik daarmee, met deze prijzen is het moeilijk om het te verkopen...
Met deze prijzen is het ook goedkoop om aan te schaffen. alleen jij kan die keuze maken of je het aantrekkelijk vindt met deze prijzen geheugen te kopen

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Ik bied je 125,- voor dat geheugen, maar dan moet je zelf de verzendkosten betalen. meel me maar. succes

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
3 mogelijkheden:
Athlon met veel geld:
Koop een nieuw mobo en 512mb DDR

Athlon met weinig geld:
Koop 256mb SDR en spaar door voor je volgende pc.

P3:
Koop 256mb SDR, de P3 kan de extra's van DDR niet benutten, dus is het nutteloos om te kopen.

Verwijderd

Hee jongens en meisjes,... sinds wanneer kun je op een MSI K7T Turbo DDR ram zetten ??

Ik wil nou niet heel bij de hand klinken maar echt niet dat dat kan....

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 18:35 schreef roelandstoter het volgende:
Hee jongens en meisjes,... sinds wanneer kun je op een MSI K7T Turbo DDR ram zetten ??

Ik wil nou niet heel bij de hand klinken maar echt niet dat dat kan....
Kijk maar:
http://www.tweakers.net/reviews/240/9

staat mijn moederbord bij

Verwijderd

Daar staat de MSI K7T Turbo niet bij, maar de opvolger MSI K7T266 Pro...

Ik heb zelf een K7T Turbo-R en daar kan echt geen DDR geheugen op jammer genoeg :(

Dus DDR kun je wel vergeten op dat bordje... sorrie!

edit:

Je kunt trouwens DDR en SDR geheugen niet door elkaar gebruiken... als je mobo beide geheugentypes ondersteund (zoals het ALi Mag1k chipset) moet je of DDR-SDRAM of SDR-SDRAM gebruiken.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

MSI heeft iig geen mobo's gebaseerd op Ali chipsets in het gamma, en daar dat het enige chipset is dat zowel SDR als DDR ondersteunt zijn we gauw uitgelult...
Of je hebt idd een MSI K7T Turbo, en dus alleen SDR support, of je lult een end in de ruimte :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Chop2000
  • Laatst online: 23-08 20:50

Chop2000

Vroem

he peepeedee waar woon je mischien ben ik wel bereid om het te kopen......

niks

Verwijderd

Nou, effe de site gechecked maar dat mobo ondersteunt dus echt alleen DDR ram.. dus, veel succes met je SDRAM/ DDR ram combo...

Ten eerste past het fysiek niet, mits je gaat hameren >:)

Ten tweede wordt dit alleen ondersteunt door Ali.....

(edit) zo als zovelen al hadden opgemerkt |:( )

R.
Pagina: 1