Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram14
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
Mijn vraag
Ik zoek nieuwe headphones voor thuisgebruik, op de pc voor gamen en muziek, maar ook voor het spelen van mijn elektrische basgitaar. Ik heb een budget van +-130€. Ik zoek naar een koptelefoon met een neutraal geluid die de bastonen goed kan weergeven, en die voor een lange periode(4/6 uur) lekker comfortabel zit. Velour earpads zijn geen must maar wel een voorkeur.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Een u-phoria um2 voor mijn microfoon en dan ook voor mijn koptelefoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zat te denken aan:
Closed:
Beyerdynamic dt 770 pro 80/250ohm
shure srh840
Audiotechnica m40x

Open:
Beyerdynamic dt 990 pro 250ohm
Sennheiser hd 559

Ik neig toch meer naar een van de closed back koptelefoons, vanwege de afsluiting.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 13:55
Afsluiting is fijn als je het nodig hebt voor je omgeving. Ik gebruik er zelf ook een. Maar een open contructie vind ik wel prettiger om naar te luisteren. Fijner aan je oren en een meer open geluidsbeeld.

Je kunt ook kijken of je een leuke 2e hands kunt scoren voor dat geld.

Ik heb nog een PSB liggen die wel weg mag als je interesse hebt. Is een gesloten systeem met noise cancelling en ingebouwde versterker.

http://www.psbspeakers.co...adphones/M4U-2-Headphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Kijk ook eens naar de Audio-Technica M40x, die heeft vlakke/neutrale tuning en kan goed meekomen met de prijsklasse waarin je zoekt. Of iets comfortabel zit kan eigenlijk alleen jij beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram14
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
ja ik zal al deze headphones dit weekend testen bij bax shop in amsterdam, dus als er voor die tijd nog suggesties langskomen zet ik die mogelijk ook meteen op het lijstje. @Playmaster bedankt voor het aanbod maar dat is niet helemaal waar ik naar zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:52

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.