Hallo,
Ik heb net een nvidea shield besteld en als het goed is krijg ik hem morgen.
Nu zit met de volgende vragen:
1. Is het mogelijk de shield rechtstreeks met HDMI 2,1 aan te sluiten op een AV receiver (Denon Avr x 4000) met een arc uitgang naar een 4k tv? Ik gebruik nu een mede8er 800 en dat werkte altijd perfect!
2. Is het mogelijk om via een (bedraad) netwerkaansluiting op de shield toegang te krijgen tot de externe harde schijven (zijn allemaal zichtbaar in mijn netwerk) die verbonden zijn met mijn pc? Met de mede8er was dit altijd makkelijk. Hier kon ik met alles in mijn netwerk via de bijbehorende ip adressen communiceren en alles afspelen.
3. Is het mogelijk om de mede8er(s) op te nemen in de shield zodat de shield hem ziet als harde schijf met films die ik dan kan bekijken?
4. En als dit kan, moet je hier echt een expert voor zijn? Of is het vergelijkbaar met een mede8er waar je in de optie network een shortcut kan toevoegen!
Alvast bedankt!!!
Groeten
Toon
...
Hardware die ik gebruik:
1. 4K UHD TV Samsung met ARC verbinding
2. Denon AVR X 4000 A/V Receiver met ARC Verbinding
3. 2 maal een Mede8er 800.
4. Acer PC met 5 externe HDD's en met windows 10
5. Ziggo Connect box (500 Mb) uitgebreid met een tp link networkswitch.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb net een nvidea shield besteld en als het goed is krijg ik hem morgen.
Nu zit met de volgende vragen:
1. Is het mogelijk de shield rechtstreeks met HDMI 2,1 aan te sluiten op een AV receiver (Denon Avr x 4000) met een arc uitgang naar een 4k tv? Ik gebruik nu een mede8er 800 en dat werkte altijd perfect!
2. Is het mogelijk om via een (bedraad) netwerkaansluiting op de shield toegang te krijgen tot de externe harde schijven (zijn allemaal zichtbaar in mijn netwerk) die verbonden zijn met mijn pc? Met de mede8er was dit altijd makkelijk. Hier kon ik met alles in mijn netwerk via de bijbehorende ip adressen communiceren en alles afspelen.
3. Is het mogelijk om de mede8er(s) op te nemen in de shield zodat de shield hem ziet als harde schijf met films die ik dan kan bekijken?
4. En als dit kan, moet je hier echt een expert voor zijn? Of is het vergelijkbaar met een mede8er waar je in de optie network een shortcut kan toevoegen!
Alvast bedankt!!!
Groeten
Toon
...
Hardware die ik gebruik:
1. 4K UHD TV Samsung met ARC verbinding
2. Denon AVR X 4000 A/V Receiver met ARC Verbinding
3. 2 maal een Mede8er 800.
4. Acer PC met 5 externe HDD's en met windows 10
5. Ziggo Connect box (500 Mb) uitgebreid met een tp link networkswitch.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...