Toon posts:

Nefit Easy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een huis gekocht en woon hier nu ongeveer 2 weken. Vanavond wilde ik mijn Nefit Easy, die er al hing, instellen op mijn huidige wifi netwerk. In de handleiding stond dat ik een paperclip aan de zijkant moest stoppen om een reset uit te voeren. Dit ging goed, alleen bij het verbinden van de wifi lukte dit niet, hier stond een rood kruis doorheen en ik kon geen wifi netwerk selecteren, heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik denk dat je de handleiding al wel hebt gevonden. Paragraaf 3.6.3 gaat over het verbinden met wifi.En paragraaf 6.2 wanneer je wilt wijzigen van wifi netwerk (incl het resetten)

De knop aan de linkerkant is goed maar heb je hem wel lang genoeg ingedrukt.
Het rode kruis bij het (tweede) wifi pictogram betekend inderdaad dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het geconfigureerde wifi netwerk. Een rood kruis bij de (derde) wereldbol betekend dat hij geen contact kan maken met de server.
Heb je wel een lijst met wifi netwerken gezien die je kon kiezen? Als je deze niet hebt gezien is hij niet goed gereset.

Zelf heb ik een wifi netwerk op 802.11n (2.5Ghz) wat prima werkt.

[ Voor 62% gewijzigd door purge op 17-06-2019 23:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb geen lijst gezien met wifi netwerken. De reset knop heb ik een aantal seconden ingedrukt gehouden. Ook het verwijderen van het scherm en terug plaatsen werkte helaas niet.

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-08 12:30
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:01:
Nee ik heb geen lijst gezien met wifi netwerken. De reset knop heb ik een aantal seconden ingedrukt gehouden. Ook het verwijderen van het scherm en terug plaatsen werkte helaas niet.
Volgens de handleiding moet je hem enige tijd van de muurhouder laten (10s volgens handleiding). Dan geeft ie een lijst van beschikbare wifi netwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs dat hielp niet, ga het helaas opgeven. Nefit gebeld en die zeiden ook over de reset knop aan de zijkant

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:40
Wellicht zit je wifi-router op kanaal 13. Je kunt dit checken met een wifi analyzer op je telefoon of door op de router in te loggen (stel dan een vast kanaal in 1, 6 of 11)

[ Voor 5% gewijzigd door nescafe op 22-06-2019 22:26 ]

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Pagina: 1