Toon posts:

Elsa Gladiac Geforce 2 GTS met video out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb de complete search nagezocht, maar ik heb bovenstaande kaart met module erop geprikt, en ik draai win2k, maar ik krijg geen beeld in kleur, drivers gechanged, tvtools geprobeert, hoe kan dit nou? vrij nieuwe tv... via composite out.

Verwijderd

composite out is altijd zwart-wit volgens mij... probeer eens andere uitgangen (s-video naar s-video) of (S-video -> Scart via een omzetkabeltje)als je een iets oudere tv hebt.

Verwijderd

Topicstarter
zelfde resultaat, en composite is bij mij altijd kleur geweest met m'n elsa erazor!!!

Verwijderd

dan heb ik geen idee. .. denk dat het dan aan je vid-kaart ligt >?

Verwijderd

Topicstarter
nou heb ik in de search gezien dat mensen het hadden over het instellen van pal/ntsc op de videokaart zelf, moet dit bij deze kaarten? en ze zeiden ook dat je in moest stellen of je een composite kabeltje, of een s-video kabeltje had, maar dat kan ik ook nergens instellen!!!! maar hij geeft bij allebei hetzelfde resultaat, zwart wit trillend beeld.... en de site van elsa wordt je ook niet wijzer van..

Verwijderd

Topicstarter
plz help!!!

Verwijderd

Probeer het eens met de nieuwe bios die ik in elkaar heb gezet en met de 12.40 drivers en de vidout patch, zie links op mijn homepage.
Voor de bios: EERST TESTEN MET VGABIOS, pas als dat werkt flashen!

Post ff of het lukt of niet.

Verwijderd

Kijk eerst ff je TV-toestel na, daar zitten ook altijd van die leuke knoppies.

(je weet maar nooit . .)
Pagina: 1