Sonos One verbinden met tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Mijn vraag
Kan ik mijn tv (Philips 32PFS4132/12) verbinden met mijn Sonos One? Ik kijk tv via mijn Mi Box 3, die ik op dit moment via minijack heb verbonden met een setje 3.1 speakers. Nu zou ik graag die Mi Box of de tv rechtstreeks laten connecten met de Sonos, maar heb geen idee of dat kan. Is er een dongel o.i.d. hiervoor?

Beste antwoord (via Gaitie op 18-06-2019 00:39)

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-05 17:42
Je kunt audio streamen van Apple TV -> Sonos One inderdaad. In de uitvoer van de apple tv kun je airplay-apparaten zoeken, en daarin de One vinden.

Airplay werkt vaak prima hoor, maar soms zit er wel iets latency in. Voor de audio van je tv zou ik niet afhankelijk willen zijn van een draadloos signaal en toch gaan voor audio via glasvezel of hdmi. Voor de prijs van twee Ones heb je een Beam; en als ik jou was zou ik die kopen. Hoef je ook geen Apple TV te halen en gaat je audio via een glasvezelkabel van de tv naar je Beam.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:21

CeesKees

I rest my Kees

Zonder een Sonos beam, Play base of Play bar gaat dat niet.

[ Voor 18% gewijzigd door CeesKees op 17-06-2019 16:40 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Zou het dan niet voordeliger zijn om een Apple TV te kopen om mijn Android tv te vervangen? Sonos ondersteunt namelijk wel AirPlay. Of werkt dat niet op die manier

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• alcx
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-05 17:42
Je kunt audio streamen van Apple TV -> Sonos One inderdaad. In de uitvoer van de apple tv kun je airplay-apparaten zoeken, en daarin de One vinden.

Airplay werkt vaak prima hoor, maar soms zit er wel iets latency in. Voor de audio van je tv zou ik niet afhankelijk willen zijn van een draadloos signaal en toch gaan voor audio via glasvezel of hdmi. Voor de prijs van twee Ones heb je een Beam; en als ik jou was zou ik die kopen. Hoef je ook geen Apple TV te halen en gaat je audio via een glasvezelkabel van de tv naar je Beam.