Een ding dat vooraf misschien even belangrijk is dat ik een sterke voorkeur heb voor AMD, vooral omdat ik gebruik maak van Linux en ik een fan ben van de opensource drivers.
Momenteel heb ik een R9 290 in mijn systeem zitten die het opzicht prima doet maar toch langzaamaan aan vervanging toe is. Deze upgrade zou eventueel ook gepaard gaan met een nieuwe monitor.
Mijn huidige systeem is als volgt :
Mijn vraag is eigenlijk of ik nu zal upgraden naar een Vega kaart of toch nog even zou wachten op de nieuwe generatie AMD, Mijn budget voor een nieuwe kaart is ongeveer 300 euro. minder is altijd mooi meegenomen trouwens
Ik gebruik mijn systeem vooral voor gamen en de standaard werkzaamheden van een student, dus papers schrijven en teksten lezen. De mogelijkheid om te recorden en streamen zijn ook mooi maar dit zou prima moeten lukken met mijn huidige 2600.
Momenteel heb ik een R9 290 in mijn systeem zitten die het opzicht prima doet maar toch langzaamaan aan vervanging toe is. Deze upgrade zou eventueel ook gepaard gaan met een nieuwe monitor.
Mijn huidige systeem is als volgt :
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 135,05 | € 135,05 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Crosshair VI Hero | € 169,05 | € 169,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H500 Wit | € 73,96 | € 73,96 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Sandisk Ultra II SSD 480GB | € 88,80 | € 88,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 549,36 | ||
Mijn vraag is eigenlijk of ik nu zal upgraden naar een Vega kaart of toch nog even zou wachten op de nieuwe generatie AMD, Mijn budget voor een nieuwe kaart is ongeveer 300 euro. minder is altijd mooi meegenomen trouwens
Ik gebruik mijn systeem vooral voor gamen en de standaard werkzaamheden van een student, dus papers schrijven en teksten lezen. De mogelijkheid om te recorden en streamen zijn ook mooi maar dit zou prima moeten lukken met mijn huidige 2600.
[ Voor 3% gewijzigd door Ergo op 17-06-2019 14:18 ]