Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, op dit moment zie ik dat de RX 580 videokaarten erg voordelig zijn en ik ben erg geneigd om deze te halen.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro ben ik bereid om uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merkvoorkeur. Ik zou hier ook nog een beetje advies over willen vragen, namelijk welke RX 580 videokaarten het beste is om te halen in het geval dat ik er eentje zou halen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem dat ik nu heb:
AMD Athlon X4 860K Boxed
Gigabyte GA-F2A78M-DS2 (rev.3.0)
XFX Radeon R7 360 Core Edition
WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB
Fractal Design Core 1100
HyperX Fury black HX318C10FB/8
Corsair VS550 (80Plus)
Ik weet dat dit systeem erg budget is en dat er bottlenecks aanwezig kunnen zijn. Aan jullie heb ik de vraag of de bottlenecks significant genoeg zijn om mijn beslissing over de aankoop te beïnvloeden.
Als jullie mij de RX580 afraden is er dan een andere kaart die jullie me aanraden? Alvast bedankt
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart, op dit moment zie ik dat de RX 580 videokaarten erg voordelig zijn en ik ben erg geneigd om deze te halen.
Wat is je budget?
Rond de 200 euro ben ik bereid om uit te geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen merkvoorkeur. Ik zou hier ook nog een beetje advies over willen vragen, namelijk welke RX 580 videokaarten het beste is om te halen in het geval dat ik er eentje zou halen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem dat ik nu heb:
AMD Athlon X4 860K Boxed
Gigabyte GA-F2A78M-DS2 (rev.3.0)
XFX Radeon R7 360 Core Edition
WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB
Fractal Design Core 1100
HyperX Fury black HX318C10FB/8
Corsair VS550 (80Plus)
Ik weet dat dit systeem erg budget is en dat er bottlenecks aanwezig kunnen zijn. Aan jullie heb ik de vraag of de bottlenecks significant genoeg zijn om mijn beslissing over de aankoop te beïnvloeden.
Als jullie mij de RX580 afraden is er dan een andere kaart die jullie me aanraden? Alvast bedankt