Hey,
De monteur kan zondag pas (over 6 dagen) en ik heb het liever eerder opgelost.
Het is voor mij de eerste keer via een ISRA punt, voorheen altijd kabel gehad.
Op de foto zie je waar de lijn binnenkomt in de woonkamer. Zonet nog gecontroleerd bij de buurman (appartement) en bij hem zit het op dezelfde plek. Ik kan ook niks vinden in de meterkast.
Uitleg van T-Mobile om de blauw een rode kabel aan te sluiten. Alleen heb ik hier 3 blauwe en 2 rode kabels. De witte en blauwe kabel links van de foto zaten 'aangesloten' op het telefoon kastje maar daarop doet de router ook niks.
Dusver de combinaties 2 rode met de 3 blauwe geprobeer de combinatie wit met de verschillende blauwen.
Kabels zijn ook ontzettend kort.
Iemand die hier een oog voor heeft? Of is de lijn gewoon niet actief?
De monteur kan zondag pas (over 6 dagen) en ik heb het liever eerder opgelost.
Het is voor mij de eerste keer via een ISRA punt, voorheen altijd kabel gehad.
Op de foto zie je waar de lijn binnenkomt in de woonkamer. Zonet nog gecontroleerd bij de buurman (appartement) en bij hem zit het op dezelfde plek. Ik kan ook niks vinden in de meterkast.
Uitleg van T-Mobile om de blauw een rode kabel aan te sluiten. Alleen heb ik hier 3 blauwe en 2 rode kabels. De witte en blauwe kabel links van de foto zaten 'aangesloten' op het telefoon kastje maar daarop doet de router ook niks.
Dusver de combinaties 2 rode met de 3 blauwe geprobeer de combinatie wit met de verschillende blauwen.
Kabels zijn ook ontzettend kort.
Iemand die hier een oog voor heeft? Of is de lijn gewoon niet actief?