Nieuw overzicht prijsdalingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 15:12
Beste Tweakers,

Vandaag zag ik dat het overzicht van prijsdalingen is veranderd naar een 3 producten per regel overzicht.

Om eerlijk te zijn vond ik het vorige overzicht prettiger. Daarom zou het fijn zijn de keuze te hebben tussen het oude (product per regel) en nieuwe overzicht (3 producten per regel).

Bedankt voor het in overweging nemen van deze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boenkeijer
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-05 16:28
Dit is een a/b test die we draaien op die pagina, hiermee willen we kijken wat voor effect het nieuwe overzicht heeft. Afhankelijk van het resultaat kijken we welke weergave we definitief maken op die pagina.

Mag ik vragen wat je precies prettiger vindt aan de regelweergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 15:12
Dankjewel voor de terugkoppeling.

De regelweergave geeft veel meer overzicht omdat alles in een kolommen staat. De 3 producten op een rij oogt heel rommelig/onrustig. Moet ik meer 'zoeken' naar categorie of prijs. Normaal klik ik vaak door naar pagina 2, maar merkte dat ik hier geen behoefte aan had met het nieuwe overzicht.

Als ik heel eerlijk ben, dan vond ik het toevoegen van de labels (e.g. Laagste prijs sinds januari) al een stap in de verkeerde richting qua overzicht. Goed om dit te vermelden op de productpagina, maar naar mijn mening niet in het overzicht.