@RoD
De weledelzeergeleerde heer Schievink,
In nieuws: Huawei: we bereiden ons voor om Android-alternatief op de markt te br... lees ik onder aan het volgende
Ik denk dat u bedoelt: Daardoor kan het geen zaken meer doen met Amerikaanse bedrijven.
Hopelijk is het slechts een scribo lapsus.
Met vriendelijke groet,
ing. Hans3702
zie ook
nieuws: 'President VS tekent deze week decreet dat gebruik Huawei-apparatuur ...
nieuws: Google trekt Android-licentie voor Huawei in - update
De weledelzeergeleerde heer Schievink,
In nieuws: Huawei: we bereiden ons voor om Android-alternatief op de markt te br... lees ik onder aan het volgende
Al ruim een maand maak ik uit diverse eerdere berichten van Tweakers en andere media op dat: Amerikaanse bedrijven geen zaken mogen doen met Huawei. En nu lees ik het omgekeerde in uw bericht.Huawei werkt aan een alternatief op Android vanwege de handelsrestricties die zijn opgelegd door de VS. Daardoor mag het geen zaken meer doen met Amerikaanse bedrijven, waaronder Google. Huawei vecht deze sancties aan.
Ik denk dat u bedoelt: Daardoor kan het geen zaken meer doen met Amerikaanse bedrijven.
Hopelijk is het slechts een scribo lapsus.
Met vriendelijke groet,
ing. Hans3702
zie ook
nieuws: 'President VS tekent deze week decreet dat gebruik Huawei-apparatuur ...
nieuws: Google trekt Android-licentie voor Huawei in - update
https://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=HuaweiHet intrekken van de licentie is een gevolg van het handelsverbod dat de Amerikaanse overheid vorige week heeft ingesteld. Huawei en zeventig bedrijven die verwant zijn aan de Chinese techgigant zijn door het Amerikaanse ministerie van handel op een lijst gezet van bedrijven waar Amerikaanse bedrijven niet mee mogen handelen.
[ Voor 0% gewijzigd door hans3702 op 18-06-2019 17:47 . Reden: typo ]