@
BramCS Ik snap wat je bedoeld, op internet staan tegenstrijdige reviews , de 1 vind het tegenvallen en de ander niet.
Kijken we bv even naar Tweakers.
reviews: Samsung Galaxy S10-serie - Meer technologie achter de schermen
Meer dan 8 uur SOT via 4G uit de Tweakers review noem ik echter niet slecht?
Bijna 10 uur via WiFi en bijna 19 uur via de videotest.
Ik kijk ook verschillende battery drain testen en daar doet hij het zeer netjes in. Zijn zware tests en niet realistisch voor wat jij aan geeft te gaan doen maar alles boven de 6 uur is in mijn ogen in deze tests netjes.
YouTube: Galaxy S10 Plus vs iPhone XS Max vs Galaxy S10e vs iPhone XR Battery...
YouTube: Huawei P30 Pro vs S10 Plus vs iPhone XS MAX vs S10e vs XR vs OnePlus...
YouTube: Mi 9 vs Mi 9 SE vs Galaxy S10e vs Vivo IQOO vs Redmi Note 7 - EPIC B...
Natuurlijk zijn er scenario’s waarin hij het minder goed doet en word 7/8 uur screen on time moeilijker.
Met wat jij er mee wilt gaan doen voorzie ik echter geen problemen!
Voor je budget zou je ook naar deze toestellen kunnen kijken.
pricewatch: OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs
pricewatch: Xiaomi Mi 9 (6GB ram) 128GB Zwart
pricewatch: OnePlus 6T (8GB ram, 256GB opslag) Zwart
Maar even los van de S10e en andere opties(flagships).
Waarom zou je 500/600 euro betalen? De mi9 is een heel stuk voordeliger dus die tel ik niet mee.
Ik zie geen zware programma’s die je wilt draaien of dat je enorm veel foto’s gaat maken.
Er zijn onder de 500 euro in mijn ogen genoeg opties die meer dan voldoen aan jou profiel. Bv onderstaande toestellen met veel bang for the Buck.
pricewatch: Xiaomi Mi 9 (6GB ram) 64GB Zwart
pricewatch: Xiaomi Pocophone F1 (6GB ram, 64GB opslag) Grijs
pricewatch: Nokia 8.1 Blauw
pricewatch: Xiaomi Mi 9T Zwart
pricewatch: Xiaomi Mi 9 SE (64GB) Zwart
Nog een stapje goedkoper maar extreme bang for the Buck ;
pricewatch: Xiaomi Redmi Note 7 (4GB ram, 64GB opslag) Zwart
Denk er maar eens over na anders, mocht je hoe dan ook 500/600 euro uit geven en de Samsung echt als voorkeur hebben dan kun je die in mijn ogen zo aanschaffen zonder bang te zijn dat hij niet lang genoeg mee gaat.
Succes!
[
Voor 4% gewijzigd door
pino85 op 17-06-2019 03:07
]