Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:18

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Topicstarter
Beste,

Op Bricklink.com is het mogelijk om Lego te verkopen en te kopen.
Om daar Lego te kunnen verkopen moet je eerst een aantal aankopen hebben gedaan met positieve beoordelingen van de verkopers.

Waarom wil ik Lego verkopen?
Ik hou wel van Lego maar ik wil van thema veranderen. Dus weg met Technic en welkom Hard-to-find Lego zoals Maersk, Porsche en attracties en eigenlijk ook My own Train.
Dit kan op Marktplaats maar koop en verkoop gaat tergend traag. Want aanbod is veel kleiner en je het minder keus als je alleen naar onderdelen zoekt. Verkoopt het nu op Marktplaats maar ik zou een gedeelte naar Bricklink.com willen verplaatsen.

Nu komt het probleem of vraag.
Om een winkel te kunnen te beginnen moet je een PayPal of Stripe-account hebben.
Echter ik heb beide accounts niet. En ik heb altijd gedaan met IBAN en iDeal (via Marktplaats.nl)
Heeft iemand ervaring met een of twee van de betaalservices? En ervaring met verkoop op Bricklink?
Wat wel zo is. Na het aanmaken van een winkel in Bricklink is het mogelijk om ook mogelijkheid om IBAN-betaling aan te bieden.
Bricklink is wereldwijd, maar je kan de verkoop beperken tot Europa of Nederland of een aantal landen naar keuze dus Nederland en Frankrijk maar geen Duitsland.

Nogmaals: Heeft iemand ervaring met een of twee van de betaalservices? En ervaring met verkoop op Bricklink?

Mvg MedionAkoya

[ Voor 5% gewijzigd door MedionAkoya op 16-06-2019 22:39 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Hier een oud Paypal gebruiker,

Gebruikt het ondertussen alweer 15 jaar. Tot nu toe nooit problemen mee gehad. Als je je Paypal rekening eenmalig koppelt aan je bankaccount hoef je er ook geen geld op te storten. Misschien in jouw geval niet nodig aangezien je ook geld gaat ontvangen. Houdt wel rekening met wat hogere transactiekosten. Al met al is Paypal een aanrader.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zo goed als heel Nederland heeft Paypal :P. Oké, tegenwoordig is het wat minder nodig omdat steeds meer buitenlandse diensten Ideal integreren, maar het is niet bepaald speciaal om het te hebben. Enige gevaar bij Paypal als verkoper is dat een koper altijd een dispuut kan aanmaken, en dan is het als verkoper verrekte lastig te bewijzen dat je het echt verstuurd hebt.

Overigens zal je er dan minder voor krijgen, maar je kan het ook aan een winkel verkopen. Vast niet de beste prijs, wel in één keer alles verkopen en geen risico voor jou.

[ Voor 19% gewijzigd door Sissors op 17-06-2019 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Vragen naar ervaringen met Paypal is als vragen naar ervaringen met de NS of zuurstof. Geen topic waardig.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.