Mijn ouders hebben een vakantiehuisje en hadden een keer in de winter dat de stroom uitviel en de boel bevroor. Ze hebben toen een iSocket3G kastje gekocht dat een SMS uitstuurt (2G en 3G ondersteuning), en er een Vodafone prepaid in gestopt. Echter die prepaid werkt niet meer omdat er tegenwoordig een 6 maanden ongebruikt controle op zit (voorheen moest je eens per jaar bijladen). Tegoed weg, nummer weg.
Nu heb ik gekeken bij T-Mobile op de website, en hun prepaid heeft hetzelfde. KPN is geen optie want er is daar geen dekking.
Op het netwerk van Vodafone of T-Mobile, welke leverancier is de beste optie voor een SIM kaart voor SMS diensten? Het liefste om er niet naar om te hoeven kijken, of automatisch actief te houden, met de laagste kosten.
Nu heb ik gekeken bij T-Mobile op de website, en hun prepaid heeft hetzelfde. KPN is geen optie want er is daar geen dekking.
Op het netwerk van Vodafone of T-Mobile, welke leverancier is de beste optie voor een SIM kaart voor SMS diensten? Het liefste om er niet naar om te hoeven kijken, of automatisch actief te houden, met de laagste kosten.