Vandaag had ik ineens zin om m'n auto te wassen, daarna gelijk wat detailing er tegenaan gegooid en afgesloten met een wax. Ik was in de mood, dus heb ook maar meteen wat foto's geschoten. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik de foto's van m'n auto wat serieuzer heb benaderd. Ik ben op zoek gegaan naar een geschikte locatie en heb bij een paar foto's gebruik gemaakt van een polarisatie-filter (dacht ik eerder nooit een grotere diameter dan 62mm nodig te hebben, heb ik nu twee lenzen met 67 en 72mm
)
Ik ben eigenlijk wel content met de resultaten. Vooral die bij de rode garagedeuren spreken mij persoonlijk wel aan. Ik sta open voor opbouwende feedback. Liever geen afkraak-comments, maar mochten die er toch komen, verschuil ik mij achter het beginner-schild
.
1

Dit is een stack/combinatie van 2 foto's waarbij net een ander deel profijt had van het polarisatie-filter. Edit: De rode deur achter de auto is nu weggekloond.
2

Idem als hierboven, stack/combinatie van 2 foto's
3

4

5

6a

Verkapte bokeh-panorama waarbij ik wat heb lopen spelen met de helderheid slider
6b

De versie zoals ie uit de camera kwam
7

8

9

Ik ben eigenlijk wel content met de resultaten. Vooral die bij de rode garagedeuren spreken mij persoonlijk wel aan. Ik sta open voor opbouwende feedback. Liever geen afkraak-comments, maar mochten die er toch komen, verschuil ik mij achter het beginner-schild

1

Dit is een stack/combinatie van 2 foto's waarbij net een ander deel profijt had van het polarisatie-filter. Edit: De rode deur achter de auto is nu weggekloond.
2

Idem als hierboven, stack/combinatie van 2 foto's
3

4

5

6a

Verkapte bokeh-panorama waarbij ik wat heb lopen spelen met de helderheid slider
6b

De versie zoals ie uit de camera kwam
7

8

9