Tips bij eerste ender 3 pro printer

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1223112

Topicstarter
Hallo iedereen in mijn zoektocht naar informatie over 3 de printers en alles wat er rond hangt kwam ik dit forum tegen waar ik veel zag voorbij komen en me al heel wat wijzer heeft gemaakt.

Nu ga ik mij dus zelf een 3d printer aanschaffen en ik kan hierbij wel wat hulp gebruiken, ik ga wel de creality ender 3 pro bestellen lijkt mij toch om te beginnen zowat het beste prijs kwaliteit? Als er betere alternatieven zijn hoor ik het graag :D en dan heb ik er ook nog enkele vragen over.

1) Misschien beste vraag om mee te beginnen , waar moet ik alles kopen wat zijn de beste site's naar jullie ervaring?

2) Ik zie vanalles voorbij komen over andere koppelingen etc. die te veranderen zijn aan de standaard printer tot andere koelers en wat is het allemaal toe dus hier mijn eerste vraag wat raden jullie mij zeker aan om te veranderen aan de standaard printer?

3) Ik zou graag flexibele dingen gaan printen FLEX zoals ik zie voorbij komen :D Welke flex raden jullie aan? Gaat dit met deze printer of moet deze aangepast worden?

4) Ik heb mijn printer en ik gebruik ook software inventor kan ik hiermee gemaakte onderdelen naar de printer sturen (bedoel gewoon via SD kaart) ?

Alvast bedankt en ik houd jullie op de hoogte! Als ik meer info heb ga ik dinsdag alles bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 12:57

SA007

Moderator Tweaking
Volgens mij is deze informatie prima te vinden in het [3D Printer] Creality Ender 3 (Pro)-ervaringen topic.

Dit topic is gesloten.