WPA3 routers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nozmordre
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Ik ben op zoek om mijn 6 jaar oude router te vervangen. Mijn budget is rond de 100 euro.
Met oog op de toekomst wou ik er graag eentje met WPA3, een standaard die toch al een jaar uit is.

Maar ik heb grootte moeite om informatie te vinden over welke routers dit al hebben.
Er is in de Pricewatch geen filter voor, googelen op "WPA3 routers" brengt ook voornamelijk algemene wpa3 informatie naar voren.
Zijn er gewoon nog bijna geen wpa3 routers en kan ik de aankoop beter nog even uitstellen?

Alle reacties

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:42

prein2

Monument verduurzamen is leuk

https://www.synology.com/nl-nl/products/MR2200ac

Er zijn gewoon nog bar weinig/geen routers met WPA3 support.. en deze heeft dan weer geen AX support, maar 'slechts' AC. en tja, voor alles geldt dat je natuurlijk ook devices moet hebben die WPA3 en WIFI-ax (ook wel wifi-6 genoemd) aankunnen..

[ Voor 72% gewijzigd door prein2 op 16-06-2019 15:13 ]

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ga er maar van uit dat eerst de high end modellen WPA 3 support krijgen, de meeste AX modellen zullen het wel gaan krijgen, zij het fabriek af, zij het later met een firmware update. Modellen van onder de 100 euro gaan het waarschijnlijk de komende maanden nog niet krijgen. Het is een goed excuus om een duurder model te verkopen namelijk.