Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo11
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-06-2022
Hi ik ben Figo en ik ben 12 jaar en mijn vraag is: heeft iemand een suggestie voor een gaming stoel die wel goed is voor je rug.
Namelijk mijn ouders zeggen dat ik lang word en als ik een gaming stoel koop dat ik dan een scheve rug krijg. Ik ben ongeveer 1.70 en ben 42 kilo. Ik wil hem graag gebruiken voor gamen (voornamelijk) maar ook voor dingen zoals editen en schooldingen. Ik zou hem graag willen in het wit, zwart of groen (past namelijk bij mijn setup) en moet niet al te groot zijn en comfort is ook belangrijk. Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 22:24

Yor

Yor1313#2571

Duik eens in de reviews van dit forum, gebruiker @Foritain heeft er bijna een studie van gemaakt, die kun je vast wel eens doorlezen.

Zelf heb ik na de reviews uitgebreid te hebben bestudeerd, de vertagear gekocht, fijne grote stoel die ook voor dikzakken, want dat worden we uiteindelijk allemaal op latere leeftijd, nog steeds goed is.

Lees reviews, ga in winkels proefzitten?

Succes met je zoektocht!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo11
Bedankt, ik wist niet eens dat iemand zijn soort van werk van heeft gemaakt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:54
En wat is je budget? Zelf meer fan van een high end (refurbished) bureaustoel van een a-merk.

Kwalitatief en arbo technisch vaak een stuk beter... ziet er wel minder fancy uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik zou niet gaan voor een gamingstoel, maar voor een bureaustoel.
Die zijn 2e hands *prima* te krijgen zoals @kever678 ook zegt en prima ergonomisch.

Ook zou je kunnen kijken of Ikea een stoel heeft die gewoon lekker zit. Ze hebben een aantal mooie, goed verstelbare, betaalbare bureaustoelen. Niet zo "sexy" als een gamingstoel, wel een heel stuk beter voor je gezondheid.

Zoek ook even op wat een ergonomsiche zithouding is en stel je stoel, bureau en monitoren daar op in. Je kunt er beter op je 12e mee beginnen, dan op je 40e.

Zie: https://www.manutan.nl/bl...naar-perfecte-zithouding/

Afbeeldingslocatie: https://www.ergomotion.nl/wp-content/uploads/ergonomischwerken.png

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo11
Ja ik weet het eigenlijk niet want ik heb al een best wel ergonomisch stoel en die hou ik ook maar ik kon kiezen of die naar boven voor mijn studiehoek of ik kocht een stoel voor boven dus dacht ik: ik koop een gamingstoel voor beneden en doe ik die andere naar boven. Maar mijn vader zei dat ik anders rugklachten ging krijgen, maar hij zei wel dat als ik 1vwo had afgemaakt dat ik dan een goede gamingstoel krijg dus was ik ernaar aan het kijken maar ik denk dat ik hem gevonden heb namelijk de corsair T2 maar andere suggesties kunnen natuurlijk ook binnenkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
Zoals @Yor al zegt, verdiep je eerst eens in de opties. Kijk welke merken er zijn, wat de reviews zijn (Foritain heeft inderdaad een hoop ervan) en kijk wat jouw wensen zijn en wat je budget is.

Er zijn stoelen van onder de 100 euro en stoelen die meer dan 500 euro kosten.

Dus wat goed is? Dat zal je zelf moeten bepalen.

Maar een aantal goede merken zijn DxRacers, NobleChair, AKRacing, Sharkoon, en zo heb je er nog een paar.

Kijk welke stoelen die hebben en wat past bij jij lengte en gewicht.

Als je een selectie hebt gemaakt, kijk dan of je reviews kan vinden en beoordeel die.

En zo kom je vanzelf tot een mooie stoel die bij jouw past.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo11
Ja ik heb de arozzi v2 pro gevonden omdat daar goeie reviews over zijn en hij ook goed is voor je rug
Pagina: 1