Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-12-2024
Hoewel er volgens mij geen verschil zou moeten zijn, is dit in de prijzen toch wel zichtbaar. De Galaxy s9 DUOS lijkt meestal een stuk goedkoper dan de 'gewone' S9. Ik dacht dat DUOS alleen ervoor stond dat je er 2 sim-kaarten in kwijt kan, maar dat is toch juist extra!?!

Maar wat is er 'minder' aan waardoor ie goedkoper is?

Iemand?

Beste antwoord (via rens-br op 17-06-2019 09:59)

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 22:30
De dual sim variant wordt breder gevoerd, bij de S8 was single SIM de standaard in de meeste Europese landen, sinds de Note8 is dat dual sim. De modellen die een single SIM hebben komen dus van landen die geen dual sim standaard voeren, waardoor de prijs hoger ligt.

Er zijn geen nadelen aan de dual sim variant. Mocht je beide sim sloten gebruiken, kan dit effect hebben op de accu duur, maar niet als je dat slot niet gebruikt.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:42

DataGhost

iPL dev

De tweede simkaart gaat ten koste van het microSD-slot. Als je een "kleine" telefoon koopt kan dat lastig zijn, met de 256GB-variant zou je geen probleem hebben met te weinig opslagruimte. Ook zou het zo kunnen zijn dat je met 2 sims kortere batterijduur hebt, maar dat weet ik niet zeker.
Also, voor zover ik weet is in de Benelux alleen de dualsim-variant uitgebracht. De single-varianten zullen dus import zijn en wellicht daarom anders geprijsd.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-06 22:30
De dual sim variant wordt breder gevoerd, bij de S8 was single SIM de standaard in de meeste Europese landen, sinds de Note8 is dat dual sim. De modellen die een single SIM hebben komen dus van landen die geen dual sim standaard voeren, waardoor de prijs hoger ligt.

Er zijn geen nadelen aan de dual sim variant. Mocht je beide sim sloten gebruiken, kan dit effect hebben op de accu duur, maar niet als je dat slot niet gebruikt.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipstar
CyberJohn schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:30:

Dank je wel. Helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipstar
DataGhost schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:19:
De tweede simkaart gaat ten koste van het microSD-slot. Als je een "kleine" telefoon koopt kan dat lastig zijn, met de 256GB-variant zou je geen probleem hebben met te weinig opslagruimte. Ook zou het zo kunnen zijn dat je met 2 sims kortere batterijduur hebt, maar dat weet ik niet zeker.
Also, voor zover ik weet is in de Benelux alleen de dualsim-variant uitgebracht. De single-varianten zullen dus import zijn en wellicht daarom anders geprijsd.
Dank je wel!