Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Studentenlaptop nodig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• realmpie
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-11 16:17
Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb mijn laptop nodig voor school dus hij moet minimaal word google docs chrome en youtube vlot aankunnen.

Welke programma's of welk OS wil je gaan
gebruiken?

Ik wil graag windows gebruiken en als het eventueel wat lichte spellen aan kan zou dat ool wel fijn zijn, denk aan browsergames of kleine steam games.

Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de €500-600 maar als er een deal is die veel beter is voor een beetje meer dan wil ik nog wel als uiterste bedrag €700 er voor betalen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik heb de laptop dagelijks nodig op school, thuis heb ik een pc en zal hij dus niet veel gebruikt worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb absoluut geen voorkeur voor merken of voor amd/intel, ik zou graag een goede accuduur hebben zodat ik de dag makkelijk doorkom (6~ uur) en een laptop met weinig onnodige software. daarnaast heb ik graag een redelijke opslag van 256gb+. Liever geen refurbished.

Zelf vond ik de Acer Aspire 3 A315-41-R3EB al maar deze had een mindere accuduur en zwak chassis en met de hoeveelheden laptoppen weet ik niet wat de beste keus is als student zijnde, ik heb ook naar chromebooks gekeken maar deze leken mij toch wat te beperkt voor mijn gebruik. Ook zag ik verschillende dell laptops maar ik kan nergens reviews vinden van deze dus weet dus ook niet of dit goede keuzes zijn: V&A aangeboden: Dell Latitude E5590 i5-8350 3 jaar garantie
V&A aangeboden: Dell Latitude 7290 / 12,5" / Core i5-8350U / 8GB DDR4 / 256GB... Zouden jullie mij kunnen helpen?

[ Voor 18% gewijzigd door realmpie op 16-06-2019 04:02 ]

Alle reacties

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
De 2 Dell laptops lijken mij zeker het overwegen waard.
De latitude serie is de zakelijke laptop van Dell. Erg stevig gebouwd.
Menig tweaker zal deze via zijn werk wel eens gehad hebben en ik ken weinig mensen die er negatief over zijn. (Alleen de Apple fan boys😋)

• realmpie
Dat is inderdaad wel een goede opzich, vind het altijd zo lastig want ik gebruik meestal reviews en in deze prijsklasse zijn er daar weinig van

• gvandijk14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22-04 22:46
Kijk ook eens bij deze 2 laptops. Zelf zou ik voor de Acer swift 3 gaan. Deze laptop heeft overigens een sterke behuizing en kan beter tegen een stootje dan "plastic" behuizing. Deze Acer swift kun je eventueel meer ram bij prikken
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-54-51BJ
pricewatch: Medion Akoya P6645

• realmpie
gvandijk14 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:22:
Kijk ook eens bij deze 2 laptops. Zelf zou ik voor de Acer swift 3 gaan. Deze laptop heeft overigens een sterke behuizing en kan beter tegen een stootje dan "plastic" behuizing. Deze Acer swift kun je eventueel meer ram bij prikken
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-54-51BJ
pricewatch: Medion Akoya P6645
Uiteindelijk voor deze gekozen maar alsnog bedankt :) V&A aangeboden: Dell Latitude 5490 / Core i5-8350U / 16GB DDR4 / 512GB M2 SSD...
Pagina: 1