Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

eaton 9px3000irt3u probleempje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• KuroHana
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-11 15:48
hoi mensen,

ik heb een vraagje
heb pas geleden een 2e handse ups gekocht een eaton 9px3000irt3u

maar als het op batterij staat krijg ik een melding "bp out of range"

weet niet wat het is en hoe ik dat hen uitvinden wat het is

heb wat fotos gemaakt van het info display

https://cdn.discordapp.co...9347104418299914/pics.zip een zip met die fotos

misschien ken iemand mijn helpen en vertellen hoe of wat

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

1e hit op Google
Sorry to hear your'e having problems. Bypass overload often a symptom from too much equipment on the UPS. However, BP Voltage out of range indicates something else may be going on.

Have you reached out to Eaton tech support yet? I'd suggest working with a tech over the phone to really understand what is happening. It doesn't sound so obvious.

Eaton Electric Ltd
Tech & Service Support AC UPS Systems
United Kingdom
T: UK tech support 01753 608908
E: uktechsupport@eaton.com
en
This means if your UPS goes to bypass when the alarm is a active, that it will not be able to because the voltage is too high or low. If this persists, you need to find out why your voltage is too high or too low or adjust your bypass transfer range settings. A good start is also to check the data log on your network management card to see what voltages are being recorded on the input.
Dus blijkbaar is de aangeleverde voltage hoger of later dan wat het apparaat aankan tijden een bypass.

Ik zie je input volt op 0v staan, terwijl je bypass settings tussen 160 min en 240 max zijn. Is het ding wel aangesloten op de netspanning?

[ Voor 39% gewijzigd door Microkid op 15-06-2019 12:40 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• KuroHana
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-11 15:48
Microkid schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:37:
1e hit op Google

[...]

en

[...]

Dus blijkbaar is de aangeleverde voltage hoger of later dan wat het apparaat aankan tijden een bypass.

Ik zie je input volt op 0v staan, terwijl je bypass settings tussen 160 min en 240 max zijn. Is het ding wel aangesloten op de netspanning?
zoals ik al aangaf in bnatterij mode, en ik weet niet waarom bypass die melding geeft, anders ken ik de batterij niet testen tog ?

ook de batterij test werk niet, als ik de testuitvoertterwijl de ups is uitgeschakeld , dus groep 1 en 2 uit en op batterij krijg ik melding " battery test , canceled ups not in ac mode"

https://cdn.discordapp.co...023763/UPS_ON_with_pc.zip met een pc erop die aanstaat en verbonden met stopcontact

https://cdn.discordapp.co...2150309814293/UPS_Off.zip
upsuit maar verbonden met stopcontact

en verbonden met stopcontact, pc aangesloten maar uit, ups aan groep 1-2 aan werk ook niet, blijf melding krijgen "ups underload" waneer ik batt test wil doen

[ Voor 39% gewijzigd door KuroHana op 15-06-2019 13:21 ]