wat vinden jullie de beste GeForce kaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
welke GeForce vinden jullie het beste.
dan bedoel ik niet de GTS kaarten maar de eerste GeForce.

Verwijderd

ik denk de Asus v6800 Deluxe die heeft DDR en er zit veel bij zoals tv-out/in 3d bril (wat niet veel is schijnt) en veel handige software (overclock shit)

ik zit eraan te denken deze te kopen maar ik wil graag weten of er mensen zijn die hem hebben en een via chipset (apollo pro plus) mobo hebben (heb zelf de msi 6163va)

thx

• johnny.xxx
ja ik heb ook een apollo pro plus mobo en ik had wel begrepen dat hij met de laatste bios update goed zou werken.

Verwijderd

o das mooi want ik heb de nieuwste bios versie er al op dus dan ga ik hem na mijn 2 weken vakantie op lloret kopen :)

thx

Verwijderd

Telt een GTS ook mee?Dan kies ik voor de V7700 (KLOKT HEEL GOED!, zeker met Arctic Zilver compound)...

Ik had eerst een Hercules Prophet 2... dat ding crashte a la minuut.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
GTS bedoelde ie niet :), maar had jij ook D3D problemen in windows 9x? Ik wel namelijk, in windows 2000 niet, heel vaag.

Flickr | Lego collectie

• johnny.xxx
kan iemand mij ook vertellen wat het verschil is tussen asus V6800 pure, pro en deluxe want er zit wel een zeer groot prijsverschil in.

Verwijderd

ik ben heel tevreden met m'n CL Annihilator Pro

verschil tussen pure en deluxe is dat bij de pure geen extra zooi zit (3d bril, tv-in tv-out enzo) en dat zit bij de deluxe wel, is de pro niet de 64 MB versie?

Verwijderd

zover ik weet zit bij elke asus een bril maar kan me vergissen en die pro is de pure 64mb versie geloof ik

Verwijderd

Weet iemand of er ook een versie op de markt is met contactlenzen? Ik vind die bril niet zo mooi.

• TheSlider
  • Niet online
Even over die Asus kaarten. Alleen bij de deluxe versies zit de bril. Bij de andere zit de aansluiting er wel op maar moet je de bril er los bijkopen.

Heb zelf ook die bril bij m'n V3800 TVR. Kan hem niemand aanraden.

Ten eerste je monitor moet 120 Hz halen, dan werkt de bril pas goed.

Ten tweede wordt alles veel onscherper dan als je normaal kijkt.

En ten derde krijg je na een half uurtje barstende koppijn, zodat je het de volgende keer wel laat om die bril nog een keer op je kop te zetten.

Verwijderd

ik werk nu met een asus geforce V6800 pure 64MB DDR deze is zeer snel en stabiel op een pentium en AMD based systeem veel succes met je keuze
Pagina: 1