Toon posts:

@home, inhoud van site bekijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden (nog voor bc3) poste iemand hier een manier om de inhoud van een @home site te kunnen zien bv:

http://members.home.nl/naamhier/?<command>

en vervolgens krijg je dan alles te zien wat die persoon had upgeload op zijn account.

Weet iemand dit commando nog?

Alvast bedankt.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Gemoved:
[forum=13] >> [forum=4]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dit valt imo onder hacken (exploid) en vind dit een slotje waard. Niet om jou te pesten maar ik heb zelf bijv. ook @home webspace en stel het niet op prijs als iedereen in mijn directory's zit te neuzen.
Misschien ben je wel helemaal niks kwaads van plan maar dr zijn andere mensen die dit lezen en er wel misbruik van maken, vandaar.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:08
Op vrijdag 27 juli 2001 18:14 schreef rick_h het volgende:
dit valt imo onder hacken (exploid) en vind dit een slotje waard. Niet om jou te pesten maar ik heb zelf bijv. ook @home webspace en stel het niet op prijs als iedereen in mijn directory's zit te neuzen.
Misschien ben je wel helemaal niks kwaads van plan maar dr zijn andere mensen die dit lezen en er wel misbruik van maken, vandaar.
Zet je voor de zekerheid over ff een html paginatje neer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 18:14 schreef rick_h het volgende:
Ja, I know, ikzelf heb ook @home en het is hier een keer eerder gezegd maar verloren gegaan door bc3. Maar het kan geen kwaad, je ziet alleen maar wat die persoon heeft upgeload en meer niet.

Sir Killalot: juist die html page omzeil je dan dus heb je er niks aan als je die er neer zet.

Ik neem aan dat niemand het dus weet dus moet ik maar ff beter doorzoeken, jammer.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:08
Op vrijdag 27 juli 2001 20:22 schreef ds het volgende:

[..]

Ja, I know, ikzelf heb ook @home en het is hier een keer eerder gezegd maar verloren gegaan door bc3. Maar het kan geen kwaad, je ziet alleen maar wat die persoon heeft upgeload en meer niet.

Sir Killalot: juist die html page omzeil je dan dus heb je er niks aan als je die er neer zet.

Ik neem aan dat niemand het dus weet dus moet ik maar ff beter doorzoeken, jammer.
Lekker lomp dan van @home :Z

Maar alles beter dan Casema :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 27 juli 2001 20:22 schreef ds het volgende:
ja en? als je ziet wat diegene heeft geupload kun je het dus ook downloaden (tenzij er een password op de directory/bestanden zit maar dat kan met @home geloof ik helemaal niet en al kon het dan doet toch bijna niemand dit)

en ik wil sowieso niet dat hetgeen wat ik geupload heb gezien kan worden door iemand anders, laat staan worden gedownload.

Wat mij betreft valt dit nog steeds onder hacken en kan ie dicht.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 23:27 schreef rick_h het volgende:

[..]

ja en? als je ziet wat diegene heeft geupload kun je het dus ook downloaden (tenzij er een password op de directory/bestanden zit maar dat kan met @home geloof ik helemaal niet en al kon het dan doet toch bijna niemand dit)

en ik wil sowieso niet dat hetgeen wat ik geupload heb gezien kan worden door iemand anders, laat staan worden gedownload.

Wat mij betreft valt dit nog steeds onder hacken en kan ie dicht.
Ik weet niet wat jij upload wat jij zo graag geheim wilt houden, oh w8 ik wil het niet weten ook.

'Wat jij wilt' is helemaal niet ter sprake. Als jij hier het niet mee eens bent dan moet je maar je beklag indienen bij @home. Het is mogelijk alleen de vraag is hoe.

Ook snap ik niet waarom dit onder hacken valt. @home verbiedt sowieso al dat je geen illegale stuff mag uploaden.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48

Arno

PF5A

Dit is idd een expoit van de webserver. Preventief dicht om probs te voorkomen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.