Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

driver voor icidu AI-707935 pci-expr USB3 kaart win XP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hobbix
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 29-09 21:53
Wie kan me helpen aan een driver voor ICIDU AI-707935 pci-express kaart met twee USB-3 aansluitingen. Indertijd was het compatibel met xp vista en win7

Ik moest dit kaartje even verwijderen en nu krijg ik het niet meer draaiend omdat die driver niet wil installeren. Op het bijgeleverde cd-tje staan de drivers niet. Wel een progje dat vastloopt. Of dat komt omdat win xp niet meer wordt ondersteund :-)

op www vind ik alleen dode links en of lamme sites

Driverlocaties maar ook tips zijn welkom. Ik wil deze pc nog zo graag draaiend houden op xp. Hij doet het al zo lang.

vr gr en prettig weekend

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat voor chip zit er op die kaart? Daar drivers voor zoeken gaat hoogstwaarschijnlijk de juiste drivers opleveren (zo ze bestaan). Deel het met ons en we kunnen meedenken.

Sowieso altijd goed idee om bij drivers op niveau van chip te werken, zeker bij relabelbedrijven als ICIDU, die zelf niets fabriceren en gewoon partijen opkopen en hun sticker erop plakken. Jij (en zij...) weten nooit wat er in de volgende doos gaat zitten :o

Soittakaa Paranoid!

• hobbix
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 29-09 21:53
Bedankt, inmiddels ben ik nog wat verder van huis. Ik heb met systeemherstel de situatie van twee dagen geleden teruggezet. Nu ben ik ook mijn desktop(instellingen) kwijt. Die heb ik al wel eens eerder hersteld maar ik weet niet meer precies hoe. Ik meen dat ik een service moest stoppen, ook nog opstarten in veilige modus en een andere gebruiker aanmaken. Maar dat is te lang geleden. Ik zal straks eens een foto maken van die chip en daar op zoeken.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True