Zie DM + onderschrift betreffende review.
Vraag
Alle reacties
Zo werkt het niet. Graag even duidelijk aangegeven wat je nu exact gewijzigd wilt zien.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
De DM kun je inzien heb ik begrepen, en dit is de tekst die onder de review staat:
"Geld overgemaakt maar nooit iets ontvangen, helaas geen enkele reactie meer op elke manier van communicatie, erg jammer dit. Ook al zijn het kleine bedragen zoiets hoort hier niet op Tweakers.
Aanvulling
Pakketje bleek vertraagd, aflevering en beschrijving dus wel 5 sterren maar communicatie laat wat te wensen over, desalniettemin wel betrouwbaar gelukkig!
Tot de volgende"
Ik snap niet zo goed wat je nog meer van me wil weten. Ik mag geen privé communicatie kopiëren toch?
"Geld overgemaakt maar nooit iets ontvangen, helaas geen enkele reactie meer op elke manier van communicatie, erg jammer dit. Ook al zijn het kleine bedragen zoiets hoort hier niet op Tweakers.
Aanvulling
Pakketje bleek vertraagd, aflevering en beschrijving dus wel 5 sterren maar communicatie laat wat te wensen over, desalniettemin wel betrouwbaar gelukkig!
Ik snap niet zo goed wat je nog meer van me wil weten. Ik mag geen privé communicatie kopiëren toch?
Kan ik hier een reactie op krijgen alsjeblieft? Ik ben nu al een week bezig een review aangepast krijgen. Waarom mag de schrijver die zelf niet gewoon aanpassen, dat zou zoveel gedoe, tijd en mankracht schelen..
Verwijderd
"Beste Microkid,Life-Slice schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:16:
Kan ik hier een reactie op krijgen alsjeblieft? Ik ben nu al een week bezig een review aangepast krijgen. Waarom mag de schrijver die zelf niet gewoon aanpassen, dat zou zoveel gedoe, tijd en mankracht schelen..
ik heb een slechte beoordeling gekregen van medetweaker @ZedFlux. Bij nader inzien bleek dit berust op een misverstand; mijn pakje had namelijk vertraging. Vervelend voor hem, maar ik ben blij dat dit inmiddels opgelost is. In de DM kun je inzien dat Zedflux zijn slechte review over mij wil aanpassen. Zouden jullie zijn slechte review kunnen verwijderen zodat hij een nieuwe kan schrijven? Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, @Life-Slice "
Bij deze aangepast.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.