Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Vraag
Beste antwoord (via NitroX infinity op 14-06-2019 16:32)
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Alle reacties
Is zoiets geen oplossing ?
Edit:
Is niet helemaal graties zie ik, voor €5.99 heb je de versie zonder watermerk
[ Voor 38% gewijzigd door ImNotnoa op 14-06-2019 16:04 ]
Try SCE to Aux
Impress is toch voor dia's? Heeft die wel A4 formaat?
@Imnoa Nee, ik zoek simpele, doch elegante krul-versiering.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Uh, nee. Zal ik maar even doen danRoom42 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:14:
@NitroX infinity Je zoekt toch wel in het Engels, hè?

Sowieso altijd handig.
Aangezien er meer mensen Engels spreken dan Nederlands, levert dat (in 99% van de gevallen) meer resultaten op
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Dat werkt meestal het beste, zeker voor software met een relatief kleine userbase is Engelse hulp vaak beter te vinden dan Nederlands.
Ik zou er echter ook weer niet teveel tijd aan besteden. Zeker voor dingen als een uitnodiging zijn talloze webdiensten te vinden en anders kun je alsnog die hack gebruiken die ik eerder noemde.
En trouwens ja, Impress kan je ook op A4 instellen