Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Citroenboom
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-10 14:12
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone ter vervanging van mijn iPhone SE die gebarsten is

Wat is je budget?
geld speelt geen rol, dus €1000

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Alledaagse zaken, maar belangrijk is ook voornamelijk de camera. Ik ben met mijn gezin een jaar op reis en vaak heb ik mijn camera niet bij me. Ik maak dus veel foto's en filmpjes

Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur gaat uit naar de Huawei P30 pro maar ik vraag me af of dat nu een goede keuze is vanwege de commotie. Alternatieven zijn oneplus 7 pro, Samsung S10+ of de Sony Xperia 1. Of de pixel 3

Welke vragen heb je hier nog over?
Ben benieuwd wat jullie denken over de Huawei nu met alle commotie. En ben benieuwd of de oneplus bijvoorbeeld qua camera nou veel minder is dan de Samsung S10+. Heb wel lichte voorkeur voor oneplus omdat die betere, minder bloated, software heeft. Maar als de camera beduidend minder is dan liever een ander

Beste antwoord (via Citroenboom op 16-06-2019 20:56)

• MarnickS
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22:40
Citroenboom schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:08:
Hoor wel beetje slechte verhalen over de op7pro v.w.b. de camera en die is nou net super belangrijk in mijn geval.
Klopt, maar dat is verbeterd. Daarnaast kun je een Google Camera port installeren en dan heb je nog mooiere foto's.

Ondanks dat ik niet zo'n OnePlus-fan ben (prijzen stijgen zo hard!) lijkt mij de 7 Pro een erg goede keus. Geen andere telefoon voelt zo snel aan, en het design is ook nog mooi.

MarnickS wijzigde deze reactie 15-06-2019 20:53 (21%)

Dell XPS 15 9560 · Xiaomi Mi Mix 2S (Evolution X ROM) · NVIDIA SHIELD TV

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23:17
Ergste geval bij Huawei krijg je geen Android Upgrades meer maar alleen Updates, dus je blijft de komende jaren Android 9 houden. Daarbij kun je nieuwe functies uit het OS mislopen, maar, vaak is er een app die hetzelfde kan, of is het uiterlijk als andere design, waar dan Huawei en andere telefoon fabrikanten alsnog een eigen sausje over gooien.

Lekker de op7pro nemen, is veel leuker mee knutselen :)

• Citroenboom
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 04-10 14:12
Hoor wel beetje slechte verhalen over de op7pro v.w.b. de camera en die is nou net super belangrijk in mijn geval.

• Jpjedi
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 07:50
Volgens mij zijn de meeste reviews van de OP 7 pro uit de periode van de launch. De cam is aanzienlijk verbeterd met software updates.

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 13-10 09:21

Wootism

aaibaar

Waarover was je niet tevreden over je iPhone SE? Aangezien een iPhone blijkbaar geen optie meer is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• MarnickS
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 22:40
Citroenboom schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:08:
Klopt, maar dat is verbeterd. Daarnaast kun je een Google Camera port installeren en dan heb je nog mooiere foto's.

Ondanks dat ik niet zo'n OnePlus-fan ben (prijzen stijgen zo hard!) lijkt mij de 7 Pro een erg goede keus. Geen andere telefoon voelt zo snel aan, en het design is ook nog mooi.

MarnickS wijzigde deze reactie 15-06-2019 20:53 (21%)

Dell XPS 15 9560 · Xiaomi Mi Mix 2S (Evolution X ROM) · NVIDIA SHIELD TV

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True